Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > liefdes verdriet van een kakariki Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : liefdes verdriet van een kakariki
the boss
Website Member
Posts :31

Website Member
2007-04-26 - 13:29:03 send message to the boss

Ik heb laatst 1 span kakariki's gekocht.
Na 2 mislukte broedrondes, eindelijk 2 jongen geboren.
ligt een 1 week later het mannetje dood in de kooi, maar de pop voerde de jongen gelukkig goed.
2 weken later liggen de jongen dood in het broedblok. oorzaak:waarschijnlijk bloedluis. en ik maar denken dat 1 keer week u2 voldoende is om bloedluis af te schrikken.
Maar goed . man dood, jongen dood. het popje gaat vervolgens een terug getrokken leven lijden.zit altijd in de hoek waar het broedblok heeft gehangen, en 1 week na de dood van de jongen vind ik ook het popje dood.
Is dit een geval van liefdesverdriet/moederliefde??


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2007-04-26 - 20:30:17 send message to Fonje

Ik denk eerder aan een besmettelijke ziekte. Je zou er van versteld staan welke bacterien er allemaal rondhuizen. Als er bij mij eentje sterft wil ik weten waaraan en laat ik een autopsie doen. In September verleden jaar had ik een pop doodliggen. Bleek dat ze bezweken was aan een longontsteking.
Een SWAB-test onthulde 3 verschillende bacterien die notabene ieder een verschillend antibiotica nodig hadden omdat ze tegen de andere ressistent waren.

Groetjes, Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede