Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zijn er al amazonekwekers die eieren of jongen hebben? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zijn er al amazonekwekers die eieren of jongen hebben?
catharinakweker
Oud Lid
Posts :86

Oud Lid
2007-04-23 - 20:14:42

hallo collegakwekers zijn er al kwekers die eieren of jonge amazonepapagaaien hebben?
ik heb zelf een koppel geelvoorhoofdamazones die nog niets doen
ik heb ze gehuisvest in een hok met de afmeting van 1m breed 1.5m diep en 2m hoog ze hebben nog geen buitenren die krijgen ze als het goed gaat dit jaar ook nog ik denk in october
ik voer ze papagaaievoer met daar door heen grootparkietenvoer ze krijgen elke dag eikrachtvoer met honing en vitaminen er door fruit en groenten (hier zijn ze niet gek op) 3 keer in de week kiemvoeren met kalk er door heen
en ze hebben natuurlijk grit en maagkiezel en een kleiblok en ik geef ze ook nog wilgetakjes die ze graag stuk knagen
ik heb deze papagaaien nu 2 jaar en de man is 9 jaar en de pop 7 jaar vorig jaar hebben ze geen eieren gehad dat komt door de gewenings periode denk ik ze zitten wel in de blok snachts denk ik overdag zie ik dat niet
zou ik nog wat aan de voedings patroon kunnen of moeten toevoegen?
en wat is de normale kweekperiode van de amazones?
alle raad is welkom
mvg catharinakweker
p.s deze vogels zijn gesext en komen niet uit de huiskamer en de vorige eigenaar heeft er al jongen bij gehad (deze man ken ik zeer goed)


Miro
Website Member
Posts :31

Website Member
2007-04-23 - 20:46:07

Ik lig al met eieren bij mijn blauwvoorhoofdamazones en ik denk ook bij mijn witvoorhoofdamazones. De voeding is goed volgens mij.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 131 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede