Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > is de 2e poging weer mislukt? of komt het nog goed? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : is de 2e poging weer mislukt? of komt het nog goed?
pascalparkiet
Website Member
Posts :1

Website Member
2007-02-19 - 23:03:44 send message to pascalparkiet

hoii,

Ik heb vorig jaar, rond september een nestkast in mijn kamer voliere gehangen waar mijn 2 parkietjes in wonen, het broeden is toen mislukt, eitjes kapot enz.
nu heb ik 2 weken terug weer een kastje erin gehangen, en gisteren het eerste eitje, ik heeel blij maar nu is ze eruit omdat het eitje stuk ging, alle veertjes die erin lagen zitten nu aan haar poten geplakt, er kwam een gele massa uit ,ik heb het ei weg gegooid, ik zie nog een ei in haar onderbuikje zitten die er gauw uit moet, gaat ze dit nog doen? nadat het ei kapot is is ze er niet constant meer in geweest ik bverwacht tussen nu en morgen middag het 2e eitje
mijn vraag is kan het nog wat worden met dit nest??
en nog een vraag waarom gaan de eitjes kapot, ik weet bijne zeker dat het komt doordat ze er te wild in ploft, daarom ga ik na deze kweek in eind maart een liggend blokje erin hangen zodat je niet gelijk op de eitjes ploft....

alvast bedankt


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2007-02-20 - 08:12:20 send message to lennard

Een liggend blok nemen en bodembedekking erin doen, en afwachten, het komt ooit wel een xtje goed, of je moet 2 poppen hebben.laugh :Dwink ;)


Tosa
Website Member
Posts :47

Website Member
2007-02-20 - 18:39:17 send message to Tosa

Waarschijnlijk is het idd een jonge onstuimige pop met nog onvoldoende ervaring. Zo heb ik er ook geregeld. Een liggend blok kan idd een oplossing zijn, maar ik heb nog poppen gehad die er ook dan nog in slagen om eieren kapot te krijgen. Maar waarschijnlijk zal het wel nog lukken. 1 kapot ei betekent nog niet dat het hele legsel verloren is.

Grtz



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 164 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede