Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > lichte ontlasting bij mijn roodstaart pop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : lichte ontlasting bij mijn roodstaart pop
Petie
Website Member
Posts :3

Website Member
2007-02-01 - 15:41:29 send message to Petie

Ik lees hier op het forum steeds als ze bijna eieren gaan leggen wordt de ontlasting donkerder, nu heeft mijn pop juist hele lichte ontlasting sinds een paar dagen en ze zitten op eco bird pellets sinds drie maanden, kan dit ook een voorteken zijn heeft iemand hier ervaring mee?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-02-02 - 07:35:07 send message to ParkietenPeter

Welke uitwerking pellet heeft op de ontlasting kan ik niet zeggen, ik gebruik zaad. Als het aan de voeding zou liggen, lijkt me wel dat dit snel na het gebruik cq overstappen zich moet tonen.

Als de ontlasting wel vast is denk ik niet dat het zorgwekkend hoeft te zijn. MAAR aan de hand van zo'n korte omschrijving is het moeilijk om een gedegen antwoord/oplossing te geven. Of dit ook op afzet kan duiden kan ik ook helaas niet zeggen. Misschien dat voor anderen een duidelijke foto kan helpen?

Even meedenken.
wink ;) Peter


Petie
Website Member
Posts :3

Website Member
2007-02-02 - 09:57:03 send message to Petie

Echt vast is de ontlasting niet maar ze krijgen wel elke dag fruit en dat hebben ze ook sinds ik ze heb ook nooit gehad echte vaste ontlasting, het was meer de kleur die mij opviel. Het zal wel niets zijn vanmorgen zag ik weer normale kleuren onderin liggen. Maar bedankt voor je reaktie. Als mensen nog een andere verklaring hebben Laat maar weten.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 189 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede