Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Beinvloeding Katten op onze Vogels: Dramatische gevolgen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-01-17 - 15:26:38

Hallo,

ik vind dat we een expert moeten uitnodigen in deze discussie.
Zelf zit ik te denken aan Jomanda,

mvg Frank


Harmonie
Geroyeerd
Posts :13

Geroyeerd
2007-01-17 - 20:00:18

Wij zullen niet ontkennen dat de vogel mogelijk aan wormen ten onder is gegaan, dit past dan ook helemaal in ons betoog. Maar vergeet niet dat door ons onderzoek wordt aangetoond, dat bij elke ziekte een energetisch proces aan vooraf gegaan is, alles is immers energie. Wat houdt dit in? Wormen zijn in wezen een manifestatie van de lage trillingen ( een vernietiger) doordat de vogel om de door ons aangegeven reden in een nog lagere trilling is gebracht wat het overigens zelf heeft laten ontstaan, daarom heeft dit kunnen plaatsvinden. Daar wij niet aan symptoom bestrijding doen (chemische oplossingen), want we weten dat dit het alleen maar nog erger maakt. Chemische oplossingen werken nog meer verlagend en zal de gehele vogelbestand vroeg of laat aantasten, zie ons betoog ten aanzien van het geheugen dat wordt opgenomen door de watermoleculen. Nu is het zo dat alleen de vogels die zich met lagere trillingsniveau gaan resoneren, kunnen worden aangetast. Dit zie je overal terug in de natuur de zogenaamde sterkste vogels zullen het overleven. Wij echter draaien de zaak om en zorgen ervoor dat de vogels de kans krijgen om weer in een hogere trillingen kunnen gaan komen dus voordat het ziek kan worden, vogels die dit dan niet halen, heeft daarbij geen zin om deze energetisch gezien door allerhande kunstgrepen in leven te houden. Dat de straling zoals wij reeds eerder hebben beschreven en nog eens wordt aangetoond mede door het gegeven van een van de reacties uwerzijds, dat kinderen die in de omgeving wonen van UMTS masten 10x meer de kans lopen om leukemie te krijgen toont wel aan hoe serieus deze zaak wel is! En dit is de realiteit, waarin we leven!
Ook ons voorbeeld van dat de vogel die van binnen maar ook van buiten zo bevuild geraakt is en dat de mens van binnen zo vervuild geraakt is dat de industriele vervuiling de spiegel is die het wordt voorgehouden. Dit brengt ons terug bij de kat (vernietiger); lage frequenties, ontstaan vanuit de elektromagnetische velden, die de energieen van andere wezens afneemt door middel van hypnose. Dat fenomeen zien we duidelijk ook terug bij de leeuwen, roofvogels, slangen etc. gedurende hun jacht op prooien.

Ook de meneer uit Den Haag en omgeving, die in de kroeg opmerkt dat het aantal roeken zo schrikbarend is toegenomen en dat bijna alle vogelsoorten zijn verdwenen is een voorbeeld hoe ernstig het is gesteld met de vervuiling. Ook hier geldt; er komen dieren met lage frequenties voor terug (roofdieren, wormen, roeken ,bij de plantenwereld zien we terug in de manifestatie van schimmels en paddestoelen etc.) katten zijn in de wereld schrikbarend toegenomen in aantal. Roofvogels, die in bebouwde kom verschijnen, ja zelfs hun prooien trachten te verslinden, is een ander voorbeeld. Wanneer we terugkijken naar de dierenwereld, in dit geval katachtige dieren, die ook functioneren als manifestaties van de elektromagnetische velden en zoals we hebben kunnen lezen zelfs de velden versterken (zoals alle Roofdieren), dan zien we dat deze “dieren” hun “eigen” en andere territoria wat voor hun onder controle te krijgen/houden is door middel van zogenaamde geurvlaggen zoals wel bekend, besmeuren. Maar wat betekent dit in de praktijk? Het is immers veel dramatischer wat er gebeurt. Niet alleen worden deze gebieden afgezet om de concurrentie tegen te gaan, nee ook het hele gebied wordt door hun aanwezigheid (manifestaties elektromagnetische velden) en versterkende geurvlaggen in lagere frequenties gebracht (geheugens). Maar bedenk wel dat alles oorspronkelijk is te wijten aan het menselijk bewustzijnsniveau dat ontstaat door de menselijke gedachten, intenties en handelen, kortom oorzaak en gevolg!

Dit brengt ons bij het mechanisme van de wetten van de natuur, waaruit hier nog eens blijkt dat alles een hologram van alles is!

Voor ons ligt de oplossing dan ook niet in het spirituele maar in het toepassen van de wetten van de zuivere natuur die niet beginnen bij de natuur zelf maar bij de energetische processen wat wij u trachten duidelijk te maken, waarbij de intenties de grootste energiekracht bezitten.
Willen we deze problemen oplossen, dan zullen we deze problematiek zeker in ogenschouw dienen te nemen. Wij als vogelliefhebber zullen er ongetwijfeld mee te maken krijgen!

Met vriendelijke groeten,

Herman en Ksander de Groot


rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2007-01-17 - 20:25:00

En de vogels zitten op zwevende stokken.
Als een vogel zich nietgoed voelt moet je naar de dierenarts.
Doe je dit niet dan is het onthouden van medische zorg.
Volgens mij staat dat gelijk aan dieren mishandeling.

M.v.g. Rob


slayer
Website Member
Posts :95

Website Member
2007-01-17 - 21:25:09

quote
Ook de meneer uit Den Haag en omgeving, die in de kroeg opmerkt dat het aantal roeken zo schrikbarend is toegenomen en dat bijna alle vogelsoorten zijn verdwenen is een voorbeeld hoe ernstig het is gesteld met de vervuiling.


te diep in het glaasje gekeken lijkt mij voor de rest van het verhaal blablablabla.


Harmonie
Geroyeerd
Posts :13

Geroyeerd
2007-01-18 - 04:17:33


quote
te diep in het glaasje gekeken lijkt mij voor de rest van het verhaal ook blablablabla


Klopt, zuipen doe je in de kroeg en schijten doe je uit de kont wink ;)razz :pshocked 8Olaugh :D


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-01-18 - 08:50:01

Al tijden niet meer zo een komische topic gelezen hier. GEEFT POSITIEVE ENERGIE


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-01-18 - 10:05:46

Hai Henk,

dat je door het verhaal heenkomt shocked 8O , ik haak zeer vroegtijdig af.
Als ik fictie wil lezen pak ik wel een goed boek ipv deze wazige propaganda,

mvg Frank


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-01-18 - 10:21:04

Ondanks dat dit voor sommige zeer vermakelijke leesvoer is, lijkt me de intentie van de plaatsers serieus. Zeker nadat in hun postst naar voren komt dat ze hun gedachten/onderzoeken en dergelijke in een bedrijf hebben ondergebracht.

Dat maakt gelijk dit onderwerp niet toegestaan, het is immers gewoon ordinaire reclame voor hun bedrijf.

Bij deze sluit ik het onderwerp dan ook.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 183 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede