Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Gemeente wil hobbykweker dwingen tot stoppen hobby Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-01-26 - 18:26:53

Ronald

Momenteel moet hij allerlei formulieren invullen.
De rechtswinkel help hem erbij. De gemeente blijft echter erg vaag. Volgens mij hebben ze zelf dit ook nog nooit aan de hand gehad . Hij is nu al zowat een jaar met deze gemeente aan het soebatten en nog kan men niet duidelijk zijn. Zodra er nieuws is zal ik dit hier ook uiteraard weer netjes melden.

Groet

Henk


123
Website Member
Posts :50

Website Member
2007-09-25 - 12:16:45

bent U al verder gekomen


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-09-25 - 12:31:12

ja henk hoe is het met de vogels van de bevriende collega.
Heeft hij ze nog of is het minder gunstig uitgevallen.
we horen het wel groetjes egon


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-25 - 16:05:17

Hij heeft inmiddels een brief van de gemeente gekregen waarin ze hem sommeren op basis van een dwangsom om te stoppen. Hij heeft een advocaat in de handen genomen die de gemeente een brief met tegenargumenten heeft gestuuurd. Inmiddels is het een procedure geworden en zoals jullie weten duurt dat wel even bij de gemeente. Ik ben een paar weken op vakantie geweest maar zal volgende week eens bellen hoever ze nu zijn.

Overigens heb ik de stukken van de advocaat gelezen en moet zeggen dat deze het geweldig doet.

Henk


clearwing
Website Member
Posts :83

Website Member
2007-11-15 - 22:31:09

En hoe is het nu? Is er al meer bekend over het vervolg?

Arjan


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-15 - 22:41:44

Ja in zoverre. De advocaat heeft de gemeente aangeschreven. De dwangsom kunnen ze niet opleggen. Maar vooralsnog reageert de gemeente op geen enkele wijze. Ik denk dat ze zelf nu even niet meer weten wat ze moeten doen.


turbos
Website Member
Posts :109

Website Member
2007-11-16 - 06:36:16

Ik vind dat schandalig dat een hobbykweker zo gepest word om het lawaai van dieren.Word het niet tijd om wat verdraagzaam te zijn tegenover elkaar,voor hoelang we op deze wereld zijn.Veel sterkte van een vogelliefhebber uit Belgie.!!!!!!


turbos
Website Member
Posts :109

Website Member
2007-11-16 - 06:36:19

Ik vind dat schandalig dat een hobbykweker zo gepest word om het lawaai van dieren.Word het niet tijd om wat verdraagzaam te zijn tegenover elkaar,voor hoelang we op deze wereld zijn.Veel sterkte van een vogelliefhebber uit Belgie.!!!!!!


gizmoken
Website Member
Posts :77

Website Member
2007-11-16 - 08:32:26

ja, de mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn, ook ik heb mijn 2 koppels ara's mogen wegdoen (voor de lieve vrede) omdat ze 2x per dag nogal hard schreeuwden en de buren niet meer in hun tuin konden zitten.
Maar nu er in de tuin aanpalend aan die van hun, elke dag een haan zit te kraaien, dat is niets, en dat beest kan kraaien, ik kan het jullie verzekeren. happy :)


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-16 - 14:50:35

je gaat zelf maar eens naast 40 aga zitten nou dan lul je wel anders en ik kan het weten ik heb ze zelf opgeruimt ik had er 40 gekweekt en als je maar buiten kwam dan begonnen ze te schreeuwen en dan heeft ie nog anderen schreeuwers



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede