Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > een leefboom maken .. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-12-26 - 17:48:45 send message to natasja

hawk je filmpje inmiddels gezien , leuk !!

Zo speels is mijn kiek dus duidelijk niet he .. die speelt een beetje met dingen slopen maar klimmen ho maar ..

Is dat eigenlijk iets typisch voor edels ? Is mij al veel vaker opgevallen dat mijn vorige vogels echt konden spelen met elkaar maar ook alleen de grootste lol hadden , Kiek heeft dat speelde dus echt niet in dr



Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2004-12-26 - 17:54:47 send message to Chica

Hoi natasja, ook chica is een niet zo speelse vogel. Weinig klimmen (alleen als het dak open is of als ze uit de kooi mag) en bij het baasje zitten en samen tv kijken is toch wel het ultieme voor chica..Of dit echt edelpapegaaien gedrag is durf ik it te stellen. Degene waar chica vandaan komt vind edels wel veeeel rustiger als bv grijze roodstaarten??
ron


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-12-26 - 17:58:20 send message to natasja

op zich zijn ze ook rustiger , maar mijn kiek mist het speelse echt compleet .. op zich vind ik dat jammer want het is zo'n genot om naar een spelende vogel te kijken , maar inderdaad bij me zitten op de bank en saampjes tv kijken vind ze heerlijk happy :)


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-12-26 - 21:56:26 send message to Hawkeye_nl

Bedankt Natasja,
Op mijn eigen site heb ik nog een paar leuke filmpjes geplaatst. Misschien wel leuk om een keer te gaan zien.

Erwin



Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2004-12-27 - 14:10:25 send message to Chica

Nog meer mensen met edels die het gedrag van hun vogels kan beschrijven? Chica mist idd dat hele speel gedoe ook...plus ze is niet zo gek op nieuwe dingen, gaat echt in de aanval als zoiets in haar kooi komt. Zitten en brabbelen en luisteren naar muziek of ons is eigenlijk wel haar enige tijdverdrijf.
Ron


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-12-27 - 15:15:26 send message to natasja

kicah maakt niet zoveel problemen van nieuwe dingen , die is vrij snel op d'r gemak , ze lijkt zoiets te hebben van als de baas me erop zet zal het wel goed wezen


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-12-27 - 17:30:11 send message to Hawkeye_nl

Ok dan,

Bilbo is net als de meeste edels een zeer rustige vogel. AF en toe is hij bezig een paar geluiden te maken en soms even een speeltje beethouden. Daarmee houd het eigenlijk momenteel wel een beetje op. Hij doet wel moeite om ergens op te klimmen omdat hij graag wat hoger lijkt te willen zitten.

Gaya is een grijze roodstaart en is veel levendiger. Zekers naast elkaar kun je de verschilen goed merken.

Erwin



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 148 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede