Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > TT in Hardenberg Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : TT in Hardenberg
kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2006-11-12 - 19:23:27 send message to kakatoe

Vandaag even op de tt in Hardenberg geweest. de vogels zaten in mooie ruime kooien en vluchtjes daar kan menig tt organisatie een punje aan zuigen

Jan


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-11-12 - 19:40:13 send message to broto

zeker de vogels zaten in ruime kooien, maar ik vind de lampjes in de kooien waardeloos, de vogels zitten de hele dag in het lampje te turen.
Dat is zeker voor de roodogen geen succes.
Heb er toch mooie foto's kunnen maken happy :)








danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2006-11-12 - 19:52:51 send message to danielkempenk

ben er vandaag ook geweest. vond het zeker de moeite waard en ga de volgende keer er zeker weer heenwink ;)


GJ.Roelofs
Website Member
Posts :4

Website Member
2006-11-12 - 20:01:13 send message to GJ.Roelofs

ik ben er vandaag ook geweest.Heel mooi opgezet een dikke voldoende.


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2006-11-13 - 08:14:49 send message to swanny

Het zal vast wel mooi zijn geweest, maar ik begrijp het enthousiastme niet zo goed. we weten allemaal dat er een nieuw virus is.

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=5205&recordnum=0

Als dit virus zijn gang kan blijven gaan hebben we straks geen shows meer, omdat we geen parkieten meer hebben om te showen. In West-Brabant was de show gecanceled, wat ik een verantwoorde en verstandige beslissing vind. De nationale show laat de PS doorgaan met en werkt dus mogelijk mee aan de verspreiding van het REO virus. Nu staat binnenkort de show in Zuid-Limburg met alle risico's vandien.
Buiten dat ik die besturen niet begrijp, begrijp ik ook de mensen die niet die erheen gaan. Dat je graag kijkt naar mooie vogels begrijp ik wel. Dat je het risico wilt lopen om een virus besmetting op te lopen voor je eigen vogels begrijp ik niet.

Natuurlijk is er altijd risico op dit gebied, maar momenteel is het risico groter.

we vallen op dit forum allemaal over een zaak in Rijswijk (mijn favorieten ook niet) met een mogelijke besmetting van de rest van hun vogels, maar we werken (on)bewust mee aan de verspreiding van een ander gevaarlijk virus.

Laat onze (belangen)vereniging, de PS, eens zijn verantwoording nemen om shows te cancelen en het voortouw te nemen in onderzoek naar het REO virus.

Ik hoop van harte dat er geen dragers op de show zaten en dat er bij niemand over 2 weken de vogels bij bosjes gaan neervallen


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-11-13 - 08:36:22 send message to djenco

quote
uit dat andere topic:
Het virus wordt vooral overgebracht via de ontlasting. Vandaar de kans dat het virus via een besmet hok op een tentoonstelling en daarna bij een vogel komt niet zo groot is, als tijdens de tentoonstelling de regels voor hygiëne goed in acht worden genomen.
Toch wordt het advies gegeven om, daar waar de besmetting is geconstateerd, niet met grote parkieten naar een tentoonstelling te gaan.


Ik snap je bezorgdheid en ben het op zich met je eens dat het naar zo'n show brengen (en later weer naar huis halen) risico's met zich meebrengt. Bij het kijken naar de vogels op zo'n show valt het m.i. nog wel mee.

Groet'n,
Dirk Jan


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-11-13 - 16:59:45 send message to HermanH

wink ;)We kunnen beter direct gaan stoppen met onze hobby,zo is er altijd wel wat......shocked 8O


H.O.H.
Website Member
Posts :98

Website Member
2006-11-13 - 20:17:26 send message to H.O.H.

hallo,
Zijn er nog meer mensen die zulke mooie foto's hebben gemaakt?
vr.gr


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2006-11-13 - 22:03:14 send message to danielkempenk

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Bij deze een paar foto's





met vriendelijke groet danielwink ;)


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-11-13 - 22:51:11 send message to broto

Heb er nog wel ,een paar daar gemaakt




Henk


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-11-14 - 09:18:22 send message to ParkietenPeter

Hele mooie vogels.
Zijn er ook foto's van de opstelling?


hjvdlindehof
Website Member
Posts :87

Website Member
2006-11-16 - 18:41:48 send message to hjvdlindehof

heel veel mooie vogels gezien ,maar ook heel veel mooie vogels niet gezien,jammer dat het aantal inzendingen afneemt. wel vond ik dat er vrij veel vogels niet in intentoonstellings conditie waren en dat er hoog punten gegeven werd
verder veel waardering voor de organisatie ,het is heel karwei elk jaar weer. succes.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 93 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede