Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Zebravinken: Eumo en Kuif Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


mar0212
Website Member
Posts :2

Website Member
2006-09-06 - 16:18:44 send message to mar0212

vraagje!
ik heb een zebravinkje op mijn kamer staan, nu kan mijn kamer in de winter vrij kou worden ( omdat het raam open staat) is dit erg?
ik heb hier een plasticen ei staan vrij dik ( ooit met pasen gehad met chocola erin) kan ik hier iets van watten en stof inleggen dat mijn vink van de winter toch een warm nestje heeft om in te kruipen met kou?


mar0212
Website Member
Posts :2

Website Member
2006-09-06 - 16:20:50 send message to mar0212

sorry ben ik nog een keer. mijn vorige vraag ( net ingezonden) was: vraagje!
ik heb een zebravinkje op mijn kamer staan, nu kan mijn kamer in de winter vrij kou worden ( omdat het raam open staat) is dit erg?
ik heb hier een plasticen ei staan vrij dik ( ooit met pasen gehad met chocola erin) kan ik hier iets van watten en stof inleggen dat mijn vink van de winter toch een warm nestje heeft om in te kruipen met kou?

als iemand mij een antwoord kan geven kan deze dan even mailen naar marielle.vanleeuwen@quicknet.nl


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-09-06 - 19:07:39 send message to zebraonline

Als je zebravinken gewoon zijn dat dit raam openstaat dan kan die er wel tegen...wel opletten voor tocht...ik zou de kant van de kooi die naar het raam wijst afschermen door er een plasticplaat voor te hangen...een eitjes als rustplaats met watten zal niet werken...hang er een halfopen houten nestkastje in met wat hooi of kokosvezel...



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 113 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede