Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > advertenties Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2006-09-01 - 09:53:32 send message to Karel

Je hebt helemaal gelijk mreyder, in plaats van:

quote
niet meer dan logisch dat je voor de jongen ongeveer terugkrijgt, wat je hebt betaald"



....had ik moeten schrijven: niet meer dan logisch dat je voor de jongen ongeveer wilt hebben, wat je hebt betaald"

Of je het krijgt, is inderdaad maar de vraag. De praktijk is meestal (zoals je vaak hoort):
"Ik heb mijn vogels duur moeten kopen en toen ik dan eindelijk jongen had, waren ze ineens (volgens iedereen) niets meer waard!"

quote
MAAR: ik wil eerst de prijs weten, voordat ik weet hoeveel kilometers ga rijden. En als me de prijs bij voorbaat al niet aanstaat (te hoog is dus), is het voor mij ook niet interessant hoe de vogel er verder uit ziet, want dan onderneem ik de reis niet.


Absoluut mee eens!

Maar als de prijs me wel bevalt, ben ik ook wel weer zo gek om heel veel kilometers te rijden voor een vogeltje......maken we gewoon een dagje uit van.happy :)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-09-01 - 10:49:08 send message to ParkietenPeter

quote
MAAR: ik wil eerst de prijs weten, voordat ik weet hoeveel kilometers ga rijden. En als me de prijs bij voorbaat al niet aanstaat (te hoog is dus), is het voor mij ook niet interessant hoe de vogel er verder uit ziet, want dan onderneem ik de reis niet.

Om er natuurlijk achter te komen waar je heen moet reizen zul je toch al eerst contact moeten hebben met de verkoper. Als je dan toch belt om het adres te vragen, vraag dan meteen wat de vogel kosten mag.

laugh :D


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-09-01 - 11:39:11 send message to Niltava

Hmm Peter, als de prijs erbij staat hoef je niet te bellen als de prijs je niet aan staat happy :)

(verdere staat er soms een vast telefoonnummer bij en kun je er zo ook achter komen)

Vergeet niet dat niet iedereen in het midden van het land woont.
De vogels die ik de laatste tijd zoek zitten meestal in het zuiden, zelf kom ik dus uit Friesland. Ben dus gauw 2,5 uur onderweg, dus 5 uur op een dag. Heb ik nu een aantal keren gedaan en niet voor vogels van een paar honderd euro.
Verder heb ik buiten de vakanties om niet veel tijd over om dergelijke trips te doen.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede