Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Oproep 3 gestolen grijze roodstaarten - Den Haag Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Oproep 3 gestolen grijze roodstaarten - Den Haag
agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-01-13 - 18:06:45 send message to agabird

Ik kreeg dit mailtje binnen van Claudette. Haar grijze zijn gestolen, als iemand meer info heeft, aarzel dan niet om haar daarvan op de hoogte te brengen.
Jan



------- begin mail --------
Met spoed vraag ik u mij te helpen met het terugvinden van mijn 3 gestolen grijsjes. Ze zijn vanavond 12 jan tussen 5 en 8 ontvreemd uit mijn camper, ik was net op weg naar Spanje., en nog een dag in Den Haag. Ze zijn heel tam, een koppel en nog een jong vrouwtje, en ze zijn als mijn kinderen.

Twee zijn gekortwiekt en een niet. Ik loof een ruime beloning uit die de waarde van deze vogels meer dan dekt! Alstublieft, als er vogels worden aangeboden, geef mij een sein, en verwittig ook uw collega's!

PS Ook als u iets gezien hebt op de parkeerplaats achter de Texaco op de President Kennedy laan in DenHaag graag uw reactie

Met hartelijke dank, en in de hoop op deze manier op een spoor te komen, groeten Claudette

claudettekeuls32@hotmail.com
tel 06 13513638
------- eind mail --------


ARGO LIVE KINDERWENS
Oud Lid
Posts :20

Oud Lid
2004-01-14 - 11:36:59 send message to ARGO LIVE KINDERWENS

beste

eerst en vooral betreur ik het voorlopige verlies van je papegaaien en ik wil gewoon zeggen...
KIJK ALLEN EVEN ROND...EN HET IS EEN GROTE SCHANDE DAT IEMAND HET LEF HEEFT OM ZOIETS TE STELEN EN MENSEN DAT VERDRIET AAN TE DOEN.
DE DIEVEN MOESTEN TER PLAATSEN VERSTIJVEN!!!
www.argolive.be/kinderwens

groetjes argo
je mag me altijd mailen info@argolive.be
EN STERKTE


groat
Website Member
Posts :8

Website Member
2004-01-14 - 12:17:08 send message to groat

In een woord zielig. ik hoop dat je ze snel terug vind. een tip kan ik geven zonder dat ik iemand wil of ga beschuldigen . ga langs alle verkooppunten van papegaaien in de buurt ook de grote en kleine handelaren. indien het een junk of kruimeldief is zal hij ze daar waarschijnlijk aanbieden. de handelaar kan ze onbewust (ter goede trouw) van de dief kopen.
ik hoop dat je ze terug vind


aldert
Oud Lid
Posts :20

Oud Lid
2004-02-05 - 21:56:22 send message to aldert

Heb net een berichtje gekregen dat twee van de drie weer terug bij de eigenaresse zijn...
Gestolen door een junk en daarna verpatst..


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2004-02-07 - 13:43:42 send message to meyer

hier het mailtje van Claudette;


Verzonden: maandag 2 februari 2004 21:44
Onderwerp: Heel goed nieuws!!


HOI Allemaal!


HEEL GOED nieuws!

Heb 2 van de drie papegaaien (Donald en Cocolito) (in Scheveningenen-via de politie) terug gevonden!!! De derde -Joeka-is waarschijnlijk door de zelfde scheveningse junk ook voor 50E verkocht en haar hoop ik nu ook snel terug te vinden..!
UItgebreider verslag binnenkort, maar alvast nog heel hartelijk bedankt voor jullie meedenken!, en vooral meevoelen!!!

Hartelijke groeten, Claudette, Donald en Cocolito!!


Groeten meyer wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede