Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt barneveld Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Vogelmarkt barneveld
pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2006-08-11 - 12:50:25 send message to pitylus

Op 19 augustus is er een vogelmarkt in Barneveld . Kan mij er iemand zeggen ofdat een grote markt is ? Is hij zo groot als Meppel of Zwolle ? Ik woon hier ongeveer 250 km vandaan en zou gaag wat meer willen weten vooraleer ik deze weg afleg . Alvast bedankd


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-08-11 - 14:56:01 send message to Dennis Fr.

grote markt jawel is wel aardig .zelf vind ik het niet waard om er heen te gaan laatste keer stond ik binnen 20 min weer buiten.
maar goed de ene vind het wel mooi ander niet.zou je eigenlijk alleen kunnen oordelen als je er geweest bent.

tis vooral veel kleine spul op deze markt parkietjes aga`s,halsbanden,rosella`s en dan alle niet kromsnavels natuurlijk en misschien enkele papegaaien.
zou zeggen als je niks te doen hebt ga gewoon kijken.dan kun je zelf oordelen of je later ooit weer is zult gaan.

Groeten Dennis


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-08-11 - 23:24:00 send message to tonnl

Het ligt er ook aan of je iets speciaals zoekt.
Om zomaar te komen kijken zou ik zelf wachten op zwolle of meppel, die zijn veel groter.

Zondag is er een leuke beurs in Tilburg, misschien is dat een stuk dichterbij? happy :)
Ton.


bartjan
Website Member
Posts :103

Website Member
2006-09-25 - 18:43:30 send message to bartjan

hallo

ik wil mischien woensdag naar barneveld maar is het wel de mpeite waard op een doordeweekse dag?
ik ga voor tropen en europesche zangvogels.
ik ben in de vakantie geweest en toen vond ik het wel aardig maar ja dan zijn er ook een hoop mensen vrij natuurlijk.
en de markt in boskoop die iedere 1e zaterdag van de maand plaatsvind schijnt ook wel leuk te zijn klopt dit?

alvast bedankt voor u reacties


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-09-25 - 22:56:58 send message to tonnl

Barneveld: voor tropen zou ik een dikke portemenee meenemen, er zit meestal wel wat maar de prijzen zijn behoorlijk gestegen de laatste maanden.
Europese vogels zijn er wel weer steeds meer, je moet wel heel goed opletten of de vogels geringd zijn met de juiste ringen, dus ringen met een breukzone.

Boskoop is een stuk groter dan de woensdagmarkt, het aanbod is er flink groot, in van alles. Er staan ook altijd een paar handelaren met goede kwaliteit vogels, ook tropen.
Ton.


Zjurre
Website Member
Posts :239

Website Member
2006-09-26 - 08:42:13 send message to Zjurre

Op de markt in Barneveld zou ik idd goed opletten, er wordt wel eens wat verkocht wat achteraf niet correct geringd blijkt te zijn. Er zijn overigens wel prachtige wildzangvogels te koop, op het moment zitten er een hoop barmsijzen, goudvinken, putters en enkele gewone vinken. En als je er dan toch bent, ga dan ff een lekker portie kibbeling halen bij de viskraam, heerlijk!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 251 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede