Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > jongen worden telkens opgegeten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : jongen worden telkens opgegeten
lala
Website Member
Posts :11

Website Member
2006-06-05 - 20:45:13 send message to lala

ik heb een mooi koppel baliespreeuwen, die de eieren fantaschtisch uitbroeden, maar helaas de pasgeborenen steeds maar opeten. Heeft iemand raad voor mij? ander voer mischien. Nu krijgen ze universeel, tahoe, weinig insecten.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-06-06 - 18:40:53 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi,

Ik heb nog te weinig ervaring met spreeuwen om je de oorzaak te kunnen geven van dit probleem.

Misschien inderdaad wat aan je voeding veranderen.

Ik voer zelf 3 delen exoticpate op 1 deel unipate van versele laga.

Hierbij elke dag wat fruit en meelwormen.

Nu er jongen liggen volop meelwormen en diepvriespinkys(meelwormen geef ik aves meelwormenvoer)

Als mijn andere vogels Aves eivoer krijgen de spreeuwen dit ook;dit hebben ze ontzettend graag

Ik ben uitermate tevreden over het voer van versele laga;Ik heb nu bij 5 paren molinetiespreeuwen 7 jongen en 2 bevruchtte eierenhappy :)(leggen maar 2 eieren )

Ik zou zeggen probeer het eens een tijdje,misschien geeft het betere resultaten

Succes MVg Rene

P.S Mochten er nog meer kwekers zijn van Molinetiespreeuwen zou ik daar graag mee in contact komen;voor het uitwisselen van gegevens en nakweekvogelshappy :)


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2006-06-06 - 20:04:53 send message to meyer

Ik heb zelf ook met verschillende spreeuwsoorten gekweekt en nooit geen problemen gehad als er jongen waren.