Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Grijze roodstaarten bij elkaar Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-05-28 - 21:16:22 send message to BartH

Verwarring alom. Ik bedoelde met de broed(zal wel drents zijn) eigenlijk de kweek. De situatie is zo dat ik 2 kweekboxen heb en 1 grote vlucht (1,50 breed, 2m hoogte en 5 m lengte). Mijn opzet is om beide koppels, buiten het kweken om, bij elkaar te plaatsen. Dit uiteraard zonder nestkasten. In het verleden deed ik dit wel eens met andere vogels(bv bonte boeren). En dat ging (meestal) wel goed. Aangezien de grijzen een behoorlijk temperament hebben, verneem ik eerst van anderen hoe hun ervaringen zijn geweest. Ze hebben nu nog alle tenen wink ;)

Groeten (en nog bedankt voor de reacties tot nu toe)


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-05-28 - 22:58:11 send message to wiechmann

mijn voilere voor de grijze is 2m breed 2.50 hoog en 4 m lang heb op de 4 koppels 6 broedblokken hangen en 4 voerbakken ze eten zonder probleemen te gelijk zodra ik de bakken gevuld heb 3 broedblokken worden op dit moment bezocht door div poppen en heb 3 koppels zien paren en tot nu toe probleemloos


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-05-29 - 06:17:24 send message to bert1974

dat ziet er goed uit.
ik hoop voor je dat het ook goed blijft gaan, maar ik blijf van mening dat je toch een uitzondering op de regel bent.
in ieder geval veel succes met de kweek

groeten bert


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-05-29 - 08:27:37 send message to wiechmann

ikzeg eerlijk ik had mijn grijze in kweekboxen zitten maar dat beviel mij totaal niet mijn kweekkoppels heb ik alle in buiten kooien geplaatst van 2lang 1 breed en 2 hoog en je zag gelijk al dat de vogels het veel beter na hun zin hebben en de 4 koppels die ik bij elkaar gedaan zijn koppels die bij mij nog niet gekweekt hebben en al zullen deze koppels niet kweken dan is het een pracht gezicht om deze vogels te zien genieten en daar geniet je zelf ook van en dan maar wat minder baby's


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-05-29 - 08:27:40 send message to wiechmann

ikzeg eerlijk ik had mijn grijze in kweekboxen zitten maar dat beviel mij totaal niet mijn kweekkoppels heb ik alle in buiten kooien geplaatst van 2lang 1 breed en 2 hoog en je zag gelijk al dat de vogels het veel beter na hun zin hebben en de 4 koppels die ik bij elkaar gedaan zijn koppels die bij mij nog niet gekweekt hebben en al zullen deze koppels niet kweken dan is het een pracht gezicht om deze vogels te zien genieten en daar geniet je zelf ook van en dan maar wat minder baby's


BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-05-29 - 10:06:08 send message to BartH

Hallo Wiechman,

Dit vindt ik zeer interessant. Kun je hier meer vertellen? Zijn het vogels met ongeveer dezelfde leeftijd? Zijn ze verwant? Heb je ze gelijktijdig in de vlucht geplaatst(neutraliteit qua terratorium)?

gr.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-05-29 - 11:57:05 send message to wiechmann

het is wildvang en tammevogels bij elkaar eerst heb ik er 2 tamme koppels in geplaats en toen de wildvang die ik 1 jaar in bezit heb de tamme zijn onverwant en tussen de 5 en 8 jaar wildvang leeftijkd onbekend wel 1 koppel die tegen brr aan zitten. het mooiste vind ik zelf dat de wildvang na 2 maanden niet meer schuw zijn en niet meer opvliegen als ik in de buurt kom


BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-05-29 - 16:35:50 send message to BartH

Heb je ook foto's? Ik vind het heel bijzonder.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-05-29 - 17:09:43 send message to wiechmann

ik heb geen foto en zal die ook niet plaatsen.
maar je ben altijd welkom om te komen kijken.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 209 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede