Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Lezing Gerry Dorrestein en Hedwig van der Horst Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Lezing Gerry Dorrestein en Hedwig van der Horst
Stefan Verhoeven
Website Member
Posts :77

Website Member
2006-05-21 - 23:15:32 send message to Stefan Verhoeven

Op 1 juni aanstaande organiseert de vogelwerkgroep, van de veterinaire vereniging voor vogels en bijzondere dieren Archaeopteryx, een lezing over vogels in de praktijk. Gerry Dorrestein en Hedwig van der Horst, beide dierenartsen werkzaam bij het NOIVBD en de Nederlandse Opvang Papegaaien, zullen op deze avond vertellen over allerlei zaken met betrekking tot ziektes bij vogels en hoe deze te herkennen. Kortom: heel nuttig voor de geďnteresseerden in vogels!

Dus kom donderdagavond 1 juni naar de collegezaal bij landbouwhuisdieren van de Faculteit der Diergeneeskunde(Yalelaan 7, Utrecht). De lezing begint om 19:30u en kost €3,50 voor niet-leden van Archaeopteryx (gratis voor leden).

Voor eventuele aanvullende vragen kunt u altijd met mij mailen: verhoeven_stefan@hotmail.com



Hopelijk tot dan!

De vogelwerkgroep



Stefan Verhoeven
Website Member
Posts :77

Website Member
2006-05-31 - 14:13:10 send message to Stefan Verhoeven

Komende donderdag is het dus zover.
Wel een wijziging qua begin tijdstip. I.p.v. 19.30 zal de lezing om 19.00 uur aanvangen. Later binnenkomen mag natuurlijk ook!


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2006-05-31 - 16:30:44 send message to nick vdb

gaat het alleen over papegaaien ?
nick.


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2006-05-31 - 18:01:14 send message to Asura

Ik kom waarschijnlijk wel happy :)

Enig idee tot hoe laat het ongeveer gaat duren?


Stefan Verhoeven
Website Member
Posts :77

Website Member
2006-05-31 - 18:30:12 send message to Stefan Verhoeven

Ik heb net te horen gekregen dat Hedwig van der Horst op het laatste moment verhinderd is. Gerry Dorrestein zal dat deel van haar overnemen.
Het gaat over ziektes bij alle soorten vogels. Waarschijnlijk zal een belangrijk deel ervan over papegaaien gaan, aangezien daar qua ziektes vaak meer van bekend is.
Hoe lang het zal duren is niet helemaal goed in te schatten, maar ik gok dat het tegen 22uur afgelopen zal zijn.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-05-31 - 19:05:45 send message to lennard

okeey leuk happy :) najah leukwink ;)razz :p


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2006-06-01 - 19:24:39 send message to Asura

Weet je zeker dat het om 19:00 zou beginnen?? Want ik was er dus, maar er was helemaal niemand te zien.. heb even staan wachten, maar had geen zin om een half uur te wachten..

Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon bij de verkeerde deur stond ofzo, da's ook wel iets voor mij razz :p maar ben nog wel verder langs het gebouw gelopen enzo maar zag niemand..


Stefan Verhoeven
Website Member
Posts :77

Website Member
2006-06-01 - 22:37:05 send message to Stefan Verhoeven

Dat is erg jammersad :(, maar dan heb je bij het verkeerde gebouw gestaan, wij hebben van 18.45 tot 19.30 voor de deur gestaan en hadden je dan zeker moeten zien. Helaas, want het was erg interessant.


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2006-06-01 - 23:14:53 send message to Asura

Balen sad :(

Ik was wel bij Yalelaan 7 en er stond een groot bord met "Landbouwhuisdieren" dus ik dacht dat het daar was.. maar goed, volgende keer beter! wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 202 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede