Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > waarom mutanten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


personatus
Oud Lid
Posts :23

Oud Lid
2004-05-11 - 21:49:28 send message to personatus

wat zijn we vriendelijk.

Of ik geen verstand ervan heb kan jij niet zien vanaf je beeldscherm thuislaugh :Dlaugh :D


DE MOTOR
Website Member
Posts :138

Website Member
2004-05-11 - 21:59:59 send message to DE MOTOR

cinamon blauw ik vind dat je een beetje kinderachtig reageert maar als je het toch beter weet moet je het vooral doen maar hou die domme opmerkingen maar voor je.


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-05-12 - 06:43:09 send message to kakatoe

ik ben zelf ook kweker van mutatie pennnaten en ik vind de mutatie vormen gewoon veel mooier,er is meer vraag naar,en ze zijn duurder.
en er is nog zat aan de raszuivere wildkleur te komen.En ze brengen zowat niks meer op.

personatus luister is je moet je kop houden over mijn pennanten ik heb geen kleine vogels alleen vogels van goed formaatik heb zelf altijd mutatie op mutatie gezet en ik heb nooit geen kleine vogeltjes gehadje hebt er echt geen verstand van

Cinamon blauw Ik vind het jammer dat geld bij u de hoofd moot voert.
En dat jij grovetaal hier uitspreekt vind ik ook ongepast
Het zijn niet alleen volwassennen die hier komen maar ook kinderen of jij wel opvoeding gehad hebt weet ik niet maar een exuus voor uw taal gebruik lijkt mij hier wel op z'n plaats


cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 07:45:43 send message to cinamon blauw

Ik heb geen domme opmerkingenangry,het draait niet allemaal om geldlaugh :D,en ik ga HELEMAAL niet mijn exuus aanbieden.


cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 07:45:43 send message to cinamon blauw

Ik heb geen domme opmerkingenangry,het draait niet allemaal om geldlaugh :D,en ik ga HELEMAAL niet mijn exuus aanbieden.


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-05-12 - 09:04:41 send message to kakatoe

Dus cinamon blauw dan lees ik dat stukje van u verkeert?
En dan maakt het ook niet uit dat u grove taal hier gebruikt?
En dan komen er hier ook geen kinderen die die grove taal van u lezen?


cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 14:33:38 send message to cinamon blauw

Zo´n grove taal gebruik ik hier ook niet en kinderen kunnen nog wel op meer site´s grove dingen lezen


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-05-12 - 15:05:02 send message to marnic

Cinamon, ik denk dat je je iets minder luid en belerend moet opstellen.
Als ik je postings zo lees krijg ik het idee dat je al jaren en jaren vogels kweekt.
Maar ben jij niet Roy S oud 13 jaar die sinds nog maar drie jaar geleden met de vogelkweek is begonnen?
Laat gewoon ieder zijn mening verkondigen en gebruik niet zoveel angryangry


cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 15:11:26 send message to cinamon blauw

Ik heb ook nog maar 3 jaar vogels maar ik ben al bijna heel nederland en belgie door geweest voor vogels ik heb veel contacten en als ik iets niet snap bel ik ze gewoon of als ik info wil en nog iets ik hoef me niet zo af te laten zeiken door een paar van hierlaugh :D


Pastis
Website Member
Posts :111

Website Member
2004-05-12 - 15:19:34 send message to Pastis

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Wie van jullie noemt zich of beter mag zich nog liefhebber noemen. Als ik zo tussen de lijnen door lees komt het er voor velen op neer" dat er geld uit te slaan valt". Mijn vader houd al jaren siereenden, en daar word ook meegekweekt,maar niet zo dat het moet opbrengen. Kweken de beestjes niet, wel dan kweken ze niet. BTW zijn mutaties niet een vorm van faunavervalsing. Ok vogels in een voliere is dat ook, maar sommige soorten zijn dan ook door er mee in gevangenschap te kweken van uitsterven gered.


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-05-12 - 15:27:07 send message to marnic

Pastis, mutaties zijn volgens mij geen fauna vervalsing, dat gebeurt indien je kaat rommelen met det DNA.
Ook in de natuur komen er mutaties voor alleen overleven deze vogels)dieren het vaak niet door hun gewijzigde uiterlijk.
Maar niets blijft wat het is, ook wij als mens niet en de dieren en de natuur ook niet, zo is het al duizenden jaren.happy :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-05-12 - 15:36:02 send message to Karel

Cinamon blauw, ik ben trots op je! Op deze leeftijd al drie jaar met succes vogelliefhebber en kweker! Prima dat je al zo voor je mening uit kunt komen. Zoals jij, kunnen we nog wel een heleboel jeugdleden gebruiken!!

Natuurlijk zeg je de dingen nog wel een beetje op een manier die de "ouderen" niet zo leuk vinden, maar geloof me, dat verandert met de jaren nog wel.

Natuurlijk is niet iedereen het met je eens, maar dat kan ook niet en dat hoeft ook niet!
De mening van de jeugd is even belangrijk als die van ieder ander!
Misschien ben je het over een paar jaar zelf niet eens met je eigen mening van nu of misschien wel. Maakt niet uit! Blijf nadenken en vooral info verzamelen en leer hier van.

Veel succes met onze mooie hobby.



cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 16:26:12 send message to cinamon blauw

Karel ik vind het fijn dat er ook nog mensen zijn die zo denkenhappy :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-05-12 - 17:04:23 send message to Karel

Natuurlijk, de jeugd heeft de toekomst happy :).

Ik snap ook heel goed dat je boos werd omdat iemand iets van je vogels zei. Dat zou ik ook worden! Alleen kun je misschien proberen om in plaats van "je moet je kop houden over mijn pennanten" het op een andere manier proberen te zeggen. Tip voor de volgende keer?


cinamon blauw
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2004-05-12 - 17:48:27 send message to cinamon blauw

bedankt voor de tiphappy :)



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede