Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > HELP catharinas en blauwkroontjes vergast Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


catharinakweker
Oud Lid
Posts :86

Oud Lid
2006-04-23 - 18:19:00

bij de 153 dode vogels heb ik nog niet eens de jongen gerekent die nog in de nestblokken zat daar zaten 15 jongen in die na nog een paar dagen zouden uitvliegen
en nog 7 jonge blaauwkroontjes die al voorzichtig buiten de nestkastjes kwamen kijken
ik heb van alle jongen incl de jongen die nog in de nestkastjes zaten foto's gemaakt en die overhandigt aan de politie en we hebben samen met een exper van onze verzekering de schade vast gesteld en onze expert zal ook nog met de verzekering van de tegenpartij om tafel gaan om te onderhandelen over de schade die wij hebben geleden dus ik hoop er het beste van en zal jullie op de hoogte houden en het gaat me eigenlijk helemaal niet om het geld maar dat ik helemaal opnieuw moet beginnen terwijl het voor mijn gevoel heel goed ging met de kweek en dat heb ik in een nacht tijd naar de vernieling zien gaan JAMMER JAMMER JAMMER


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-23 - 18:35:04

de emotionele schade is niet te betalen.hopelijk pak je de draad weer op.als je wat terugkrijgt kun je in iedere geval weer een begin maken.

ik wens je veel sterkte en veel succes.

Groeten Dennis


catharinakweker
Oud Lid
Posts :86

Oud Lid
2006-05-04 - 14:34:36

de verzekering van ons en van de tegenpartij is overeen gekomen dat de vogels die dood zijn gegaan gewoon vergoed worden en gewoon naar de waarde van de vogels en de jongen die nog in de blok zaten worden ook vergoed maar dan de helft van de waarde dus al met al ben ik hier wel tevreden mee en ik heb overgens alweer een aantal koppeltjes catharinas gekocht bij een bevriende kweker en blaauwkroontjes komen er ook wel weer maar ik ga eerst vebouwen zodat ik de vogels niet meer op de zolder hoeft te huisvestenwant ik wil niet weer het riciko lopen dat ze weer dood gaan door gas mvg willem


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-05-04 - 15:31:54

Kijk, dat klinkt al een stuk beter.
Niet te min een zeer vervelende ervaring.
Ik hoop dat je weer net zulk een goede koppels terug kunt vinden.

Erwin


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-05-04 - 18:12:32

Dat is denk ik inderdaad een billijke oplossing.
Beter dan het eerste voorstel.

Heel veel succe smet het uitzoeken en opzetten van de nieuwe koppels.

wink ;) Peter



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede