Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Voedingssuplement Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Voedingssuplement
zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-24 - 18:42:23 send message to zebraonline

Stel dat je een nieuw voedingssuplement wil ontwikkellen...
Welke stappen moet je ondernemen om dit op de markt te brengen?
Welke zijn de voorwaarden en wat moet je als feedback qua testperiodes kunnen voorleggen?


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 00:16:25 send message to Chow

Was je dat van plan dan??? happy :)


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 00:31:29 send message to zebraonline

Een nieuw voedingssuplement op de markt brengen bv...


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 01:19:49 send message to Chow

Ok. Wil je dan echt op dit forum uitzoeken hoe dit moet??


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 03:05:56 send message to zebraonline

Alle hulp en tips zijn welkom...


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 03:16:21 send message to Chow

Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen op dit forum zijn die voedingsupplementen op de markt brengen. Maar goed.. Ik neem aan dat je al in het bezit bent van een wetenschappelijk verantwoorde en geteste samenstelling. Verder kun je blijkbaar al aantonen dat deze samenstelling daadwerkelijk de kweekresultaten positief beinvloeden.
Met dit alles in handen, wat wil je dan nog weten??


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 03:23:11 send message to zebraonline

Dat laatste is nu net het probleem...hoe toon je aan of iets effectief werkt?je bent afhankelijk van toevalligheden en wat is het effect op lange termijn?


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-26 - 08:57:00 send message to paddo

Een aannemelijk resultaat.

Zoals bijv. Kalktabletten, het is aannemelijk dat het de structuur van de eischaal bevordert.

Verder is het een idee om kwekers een try-out te geven.


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 12:36:14 send message to Chow

Effect op langere termijn testen is dus idd langere termijn. Volgens mij duurt het jaren om werkzaamheid te testen. Bijvoorbeeld 1 goed kweekseizoen zegt niets over het product. Kan ook mazzel zijn. Beste test je het product bij aantal koppels wel en aantal niet. Wellicht zie je dan verschillen. Maar ook dat zegt niets. Eventueel aan kwekers geven en wachten op hun respons is een optie. Verder is natuurlijk de vraag of het product uniek is in zijn soort of bestaat er al een dergelijk product. Ongetwijfeld gaan mensen ook vragen op basis waarvan je dit product hebt ontwikkeld en welke kennis erachter dit product zit. Mocht het dan storm lopen dan moet je je afvragen of je de productie aankan en of je in staat bent het product altijd exact hetzelfde te produceren.
Persoonlijk denk ik niet dat het de moeite waard is. Maar proberen kan altijd.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-03-26 - 13:27:29 send message to dooren

Het probleem is dat voedingssuplementen ook negatief kunnen werken, dat hangt dan natuurlijk af wat je als andere voedingsmiddelen gebruikt.

Men zal dit moeten weten als er bv vragen of problemen opduiken.

Het zelfstandig op de markt brengen van zoiets dergelijks is verre van gemakkelijk, los van de kosten die moeten worden geinvesteerd.

Misschien kan het met behulp van een reeds bestaande fabrikant die dit suplementen nog niet in zijn asortiment heeft, goede afspraken maken zal dan nodig zijn.

Het heeft dan ook voordelen dat kosten worden gedeelt, ervaring aanwezig is en dat er al verkooppunten zijn.

Andere optie is reclame maken en alles verkopen via internet.
Gert


HansvdWeerdhof
Website Member
Posts :46

Website Member
2006-03-26 - 14:29:59 send message to HansvdWeerdhof

Als het bepaalde ingredienten bevat die in de geneeskrachtige hoek zitten, of dat je in woord of promotieje de suggestie gaat/wilt wekken dat het een geneesmiddel of det er een geneeskrachtige werking is, dan moet je volgens mij een registratie nummer als diergeneesmiddel aanvragen.
En dat loopt flink in de papieren, zowel letterlijke als figuurlijke papieren.
Dan moet je al flink investeren en lang wachten voor het rond is, dan moet je nog een naam verzinnen en bij het merkenbureau checken of die merknaam en productnaam nog vrij is, vervolgens moet je kunnen produceren, da's weer een investering, want een productie lijn stop niet bij 25 potjes, dan is hij net op gang.
En dan moet je het nog in de markt zetten en omzet genereren, door flink te investeren, maar volgens mij is dan je geld (en jou kennende ook je geduldrazz :p) allang op.


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2006-03-26 - 14:40:37 send message to uswhite

Ik denk, "nee ik weet het zeker" dat de kennis en kunde alleen is weggelegd voor personen die hier hun studie van hebben gemaakt. Er is al genoeg rotzooi op de markt.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 14:53:15 send message to zebraonline

Dan zal het bij een beperkt aantal kwekers blijven circuleren als het positief blijft werken...

Het is eigenlijk een supplement dat ik vroeger gebruikte toen ik nog aan sport deed maar het lijkt ook positief te werken op vogels,katten,paarden,...

Enfin de toekomst zal uitwijzen of het geen problemen heeft op termijn...


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 16:19:21 send message to Chow

<quote>
Enfin de toekomst zal uitwijzen of het geen problemen heeft op termijn...
</quote>

Dat zou ik in ieder geval niet op de verpakking zetten...


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2006-03-26 - 19:44:54 send message to uswhite

Als je het hebt over de sport bedoel je dan de krachtvoeding. De verschillende soorten eiwit: melkeiwitten (calcium caseïnaat), wei-eiwitten (lactglobuline en lactalbumine) en ei-eiwit (ovo-albumine).


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 21:51:45 send message to zebraonline

Laat ons zeggen dat het de algemene gezondheid,conditie en levenskwaliteit verhoogt...dus automatisch ook de uithouding.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 239 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede