Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > info senegal papagaai / bonteboer Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-02-25 - 20:46:12 send message to lennard

Ik wil ook maar wat wetenhappy :)


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-02-25 - 20:47:39 send message to lennard

neey ik wil gewoon zoveel mogelijk info hebben over bb want ik wil er over een jaartje ofzo mee gaan kweken.happy :)


mekeroeu
Website Member
Posts :6

Website Member
2007-09-26 - 12:04:53 send message to mekeroeu

Bonteboer ik mis hem nog steeds.
ongeveer 2 jaar geleden lande in mijn tuin een bontboertje,die heel tam bleek te zijn dus heb ik bij mijn zoon een papegaaienkooi op gehaalt en daat de vogel in gezet, maar achteraf kreeg ik daar spijt van ik dacht hij kan bij mijn in de tuin heerlijk rond vliegen en baden in de vijver.
Dus liet ik hem los gelijk zat hij in de bomen ik floot en hij zat op mijn schouder, ideaal voor z,n vogel overdag de vrijheid in de tuin s,avond mee naar binnen waar hij op zijn kooi zat en ons een beetje peste als we aan het kaarten waren, door de kaarten te pakken en op de grond te gooien.
hij was ruim 2 weken bij ons toen mijn aandacht werd getrokken in de flevopost, kind is erg verdrietig haar bonteboertje is weg gevlogen, hoewel ik zelf zeer gehecht was aan het beest heb ik toch gebeld, maar haar bonteboer bleek inmiddels wer terecht te zijn , maar een kennis die zijn vogel met de hand had groot gebracht was zijn bonteboer ook kwijt.
Dus ik deze mensen gebeld, ze zouden hem de volgende dag om 19.00 uur komen halen, mijn man zei laat die vogel nu niet vrij rond vliegen want als de mensen komen is hij weg, maar eigenwijs als ik ben toch lekker met de vogel in de tuin en lekker vliegen, ik floot en hij zat weer op mijn schouder, maar toen ging het mis ik zag hem niet naar de boom vliegen zoals gewoonlijk maar richting een park bij ons in de buurt, ik kon luiten wat ik wou maar geen vogel nadat hij al een paar uur weg was, heb ik de mensen gebeld en ingesproken dat de vogel bij mijn ook weer gevlogen was.
De dag ging voor bij ik liep naar boven om mijn verandadeur te sluiten en floot nog eens op mijn balkon, toen liep ik de tuin in en wie lande er op mijn schouder het vermiste bonteboertje na 5 uur weg te zijn geweest had hij mijn huis weer gevonden of hoorde mijn fluitje.
Dus s,avonds kwamen zijn baasjes hem halen en ging weer naar zijn eigen huis.
Achteraf heb ik er spijt van dat ik hem heb mee gegeven omdat deze mensen op een flat woond en beiden werkten dus de bonteboer zat de hele dag alleen thuis, dan had hij het bij mijn toch beter zijn vrijheid in de tuin.
het is nu een paar jaar geleden maar ik mis hem nog steeds



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede