Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Blij en niet blij, mijn EERSTE ARA-EI. HELP HELP HELP!!!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-01-25 - 22:49:45

En dit koppel wel in het nestkast gelegd??

Ik denk wel dat de vorige eigenaar ook verrast zal zijn.

Mooie vogels, succes.
Gert


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-01-26 - 08:05:28

He jurn,

Mooi koppel. Zien er goed uit. En veel succes ermee.
6 jaar waren ze hè? Dan mag je verwachtingen hebben. Ikzelf heb een jaartje langer moeten wachten. Maar wat geeft het, alleen om naar te kijken is al prachtig.
Ik heb nog niet zoveel ervaring, maar als je vragen hebt, stel ze gerust.

Groet'n,
Dirk Jan


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-01-26 - 12:43:20

Veel succes!
Beetje afdwalend:
Wat me op de foto opvalt, zit die zitstok niet een beetje te hoog? Vooral de vogel rechts op de foto lijkt erg groot, kan die wel rechtop zitten daar?
Ton.


den bierman
Website Member
Posts :10

Website Member
2006-01-26 - 13:02:24

beste Djenco op de eerste plaats zou ik er een nep ei onder leggen en er op letten wat de man doet daar ik uit ervaring spreek ,in de meeste gevallen heefd de pop niet op de grond gelegd
maar heefd de onervaren man zich afgevraagd wat dat rond ding wel zou zijn,en het uit den blok
gehaald om mee te spelen, dit is geen algemene
regel maar ge kunt er wel rekening mee houden.
Ik hoop U daarmee geholpen te hebben.GUSTAAF


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-01-28 - 08:57:58

Vanmorgen op de webcam gezien dat er een TWEEDE ei in de nestkast ligt!!! happy :)happy :)razz :p