Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > amerikaans eten voor papegaai Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : amerikaans eten voor papegaai
toromatador1
Oud Lid
Posts :12

Oud Lid
2003-10-22 - 21:56:46

wie weet meer over het amerikaans eten voor papegaai het is nogal duur zijn er mensen met ervaring er mee dank u groetjes


duqie
Website Member
Posts :58

Website Member
2003-10-22 - 22:59:41

ik denk dat je harrison bedoeld.ik heb er geen ervaring mee maar kijk eens op www.papegaaienhulp.nl


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-10-23 - 11:39:03

Zegt mij echt heel weinig, amerikaans voer ....
Wat bedoel je precies?

En de vermelde site snap ik niet wat dat toevoegd aan de vraag, er staat bijna niets op.


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2003-10-23 - 17:20:10

happy :)begrijp ook niet wat er bedoelt wordt met amerikaans voer.
bedoel je soms dat PALLETS (geëxtrudeerde voedingsbrokjes) amerikaans voer is ????


duqie
Website Member
Posts :58

Website Member
2003-10-23 - 21:31:09

ok Jan ik ben wat onvolledig geweest.maar ik denk dat Harrison pellets bedoeld wordt en op de site die ik opgaf staat bij ALS HUISDIER en dan VOEDING aan klikken een artikel over Harrison.
ik ben vanavond even bij mijn buurman geweest (dierenkliniek)en daar adviseren ook deze pellets
maar het is inderdaad duur de prijzen liggen tussen de € 16,81 en €18,20 per 550 gram voor papegaaien.maar het is een 100% organisch product dus zonder afval en bijproducten
550 gram staat voor een engelse pound ??


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-10-24 - 10:04:40