Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Mishandelen van vogels op TT Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-10-18 - 18:15:09

Atlantis wat betreft de voorlichting van besturen taz van de tt's ben ik het volkomen met je eens.
Besturen doen niks om nieuwe leden tehelpen met hoe men de vogels moeten behandelen voor tijdens en na de tt.
Ik ben zelf lid van Meppel daar praten ze wel over tt's waar ze zijn maar met verdere voorlichting komen ze niet.
ik heb zelf vele verhalen gehoord over tt's maar of het waar is weet ik niet maar jaloersheid is er wel degelijk en dat sommigen er niet voor terug deinsen om andermans vogels te beschadigen zal ook wel een deel van waarheid in zitten.
En besturen geven over het algemeen niet of nauwelijks voorlichting over tt's ziekten enz enz.
Misschien sla ik nu een andere weg in dat weet ik niet maar heb een poos terug stukken ingezonden over snavel en verderrot zelfs dat word links naast hun neer gelegt.
Besturen zijn overhet algemeen bang om goede info te verstrekken.
Van schade en schande word men wijs en zo word er gedaan want zij moesten het ook maar uitzoeken hoe het werkte toen zij net zijn begonnen.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-18 - 22:29:06

quote
Besturen zijn over het algemeen bang om goede info te verstrekken.

Ook hier weer, niet alle verenigingen zijn hetzelfde! Bij hoeveel clubs word je niet supergoed geholpen door bestuurders en/of ervaren leden?
Ton.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-10-18 - 23:42:40

atlantis ik vind het zeer moedig van je dat je ondanks de situatie waar in je je nu bevind toch durft te zeggen

quote
Ik geef wel toe dat ik overdreven gereageerd heb op bepaalde zaken i.v.m. TT


ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe en bedenk bij je zelf het geschreven woord komt soms harder over als dat het bedoeldt is.
ik hoop dat je de rust weer gauw terug vind en dat je weer plezier krijgt in je leven en met de vogels natuurlijk



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 232 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede