Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > koop ongedaan maken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2005-10-14 - 19:06:06 send message to bert1974

ik denk dat iedereen wel eens is of word opgelicht daarom luister ik niet eens naar de verhalen die ze vertellen ze zeggen toch dat het een kweekkoppel is en dat het perfekt klikt maar ik heb zelf een kweekkoppel grijzen en een kweek koppel amazone,s en die zijn natuurlijk nooit te koop . ik koop zelf alleen maar meer jonge vogels


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-14 - 20:48:45 send message to hdra

Ben het helemaal met je eens. Ben nog nooit een kweker tegen gekomen die zijn bewezen koppel verkocht.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-14 - 22:23:32 send message to tonnl

Vanf nu: heel veel plezier met je schitterende vogels.
Over 1 of 2 jaar een nestje? happy :)
Ton.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-16 - 09:29:26 send message to hdra

Bedoel een bewezen koppel Inka's. Ik heb zelf wel bewezen koppels verkocht. Waaronder een koppel naaktogen. Heel veel succes met je vogels



Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2005-10-16 - 14:00:14 send message to Picolet

De manier van aankopen is natuurlijk op zijn zachts gezegd niet slim. Wanneer je een bewezen kweekkoppel koopt vraag je toch om bewijzen?. Op zijn minst een aantal foto's of videobeelden waar het koppel getoont wordt met jongen in de kooien van de eigenaar.

Overigens spreekt men al snel over een kweekpaar wanneer er een bevrucht ei ligt in het broedblok.

Al te vaak worden er dan jongen via de broedmachine uitgebroed en later via handopfok groot gekregen.

Al met al is tegenwoordig een kweekpaar een breed begrip geworden in de papegaaien wereld.

De koper kan toch op zijn klompen aanvoelen dat men alleen in een bijzondere situatie een dergelijk paar vogels verkoopt. Wellicht wil de koper snel binnen zijn en heeft te weinig geduld om met jonge vogels te beginnen.

Ik koop alleen jonge vogels en heb gewoon een paar jaar geduld.

Misschien kweken deze vogels toch en wens je veel geluk om jongen groot te krijgen.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 168 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede