Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt in meppel wie is er geweest en wat was de indruk Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogelmarkt in meppel wie is er geweest en wat was de indruk
gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2005-10-08 - 21:53:59 send message to gouldamadine

wie van de arena is er geweest en wat zijn (waren)de reactie's op deze markt en daarbij bedoel ik niet de discussie of je er voortijdig in kon komen maar wat de indruk was van de markt zelf.


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2005-10-08 - 22:51:38 send message to pitylus

ik persoonlijk vond het interessanter dan Zwolle . KHad de indruk dat er beter materiaal stond dan in Zwolle . Heeft misschien ook te maken dat het lang goed weer is geweest en de vogels wat later zijn gaan ruien en nog niet klaar waren voor Zwolle . Kvond het van de beste markten in Meppel sinds jaren .


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-09 - 09:34:44 send message to hdra

Ik ben er geweest. Ik vond het dit jaar bijzonder goed er uit zien. Over het algemeen strakke vogels. Een aantal mensen verdienen zeker de complimenten. Zoals die man die gewoon 2 vogeltjes per kooi er had zitten en ook nog de moeite had genomen om er wat groene takjes in te doen. Stond zeer verzorgd. Helaas zag ik weer die 2 grote steltlopers in de kleine hokje van 40 bij 40. Dit zou een marktcommissie wat mij betreft mogen aanpakken. Je doet ook geen pelikaan in een papegaaienkooitje? Maar goed. De totale indruk was een stuk beter dan in Zwolle, dus wat mij betreft mag je de vereniging mijn complimenten over brengen.

Henk


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2005-10-09 - 10:56:11 send message to gouldamadine

Die steltlopers hebben we ook gezien dit gaan wij idd bespreken tijdens de nabespreking want wij hebben nog een aantal dingen gezien en actie ondernomen
Maar overhet algemeen was de mening tijdens de markt ook al positief van de manesen die wij hebben gesproken


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2005-10-09 - 11:29:13 send message to HermanH

happy :)Ik vond dat er weinig verschil was met Zwolle,ook hier zag ik volle lopers en lopers met zo goed als dode vogls erin (als ze al niet dood waren!!!).
Ik vind persoonlijk de markt in Meppel veel te druk,en dan niet alleen met bezoekers maar ook met handelaren/verkopers.
Als ik zie dat je tussen 2 rijen tafels 30cm ruimte hebt om te staan vraag ik me af waar je mee bezig bent.Dus ik zou zeggen wat ruimer opzetten en alleen handelaren/verkopers toelaten die niet teveel vogels in een kooi of loper hebben.wink ;)


spitsstaart amadine
Website Member
Posts :88

Website Member
2005-10-09 - 11:29:49 send message to spitsstaart amadine

ik ben er ook geweest en ik vond het best mooi en ook heel groot ik vond wel dat et heel veel parkieten en papagaaien zaten maar ja

mvg dirk


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2005-10-09 - 18:58:56 send message to gouldamadine

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

hermanh
quote
Als ik zie dat je tussen 2 rijen tafels 30cm ruimte hebt om te staan vraag ik me af waar je mee bezig bent.Dus ik zou zeggen wat ruimer opzetten en alleen handelaren/verkopers toelaten die niet teveel vogels in een kooi of loper hebben.



ik gaf dus al aan dat we bepaalde dingen gezien hebben en gaannog evalueeren en de volgende markt aanpassen er was idd een rij met te weinig ruimte rij 4 en 5 dar zat maar 70 cm tussne door dat er een paal in de volgende rij staat is het voor sommige rijen moelijk evenveel ruimte te creeéren
maardat zijn steeds weer uitdagingnen om het toch te proberen uittevoeren

ook was er een handelaar op een "vierkant" die lopers had maar deze handelaar kocht alleen maar in en verkocht niets deze vogels waren waarschijnlijk voor export



dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-10-10 - 00:22:50 send message to dijkkamp

eigen haard is goud waard maar eigen roem stinktwink ;)


De Eenheid
Website Member
Posts :1

Website Member
2005-10-10 - 00:45:42 send message to De Eenheid

we waren om 7.15 uur binnen en wel vind ik dat ze met het binnen laten.De auto\s een beetje cordineren zo dat een ieder op zijn plaats kan komen en niet een half uur moet staan wachten,dus een klein beetje cordinatie komt wel van pas een ieder zet zijn auto maar neer waar hij zelf wil om te lossen ,niet zullen ze even kijken naar de colege of die soms ook er langs kan ,verder vonden wij de markt op zich zeer goed geslaagd ,
al hoewel voor ons Zwolle beter was en ook vond ik dat het publiek van zwolle lang niet het publiek van Meppel is ,de indruk was voor mij dat het publiek alleen maar naar aanvulling zocht de een moest een man de ander een pop komplete paartjes werden weinig gevraagd.


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-10-10 - 10:01:12 send message to jani

Ik zelf ben gisteren naar de beurs in stafford geweest,wel men kan hier nog wel wat van leren.
4 a5 m tussen de rijen en in de drukste zaal een koord voor de kooien op ongeveer 1 m zo kon iedereen de dieren bekijken,ook waren de vogels direct rustiger.Geen enkele loper en nooit meer dan 2 vogels per kooi(meestal koppels) en behoorlijk ruime kooien.
Vond het gewoon prachtig enkel de prijzen vielen behoorlijk tegen soms tot het dubbele van bij ons.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede