Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt meppel versus tegelen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogelmarkt meppel versus tegelen
wkreuze
Website Member
Posts :69

Website Member
2003-10-12 - 23:24:23 send message to wkreuze

aloha,

wie is er op de vogelmarkt in meppel geweest en wie in tegelen
graag positieve en negatieve ervaringen


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2003-10-13 - 15:01:40 send message to Ramon

Ik ben op de vogelmarkt in Meppel geweest. Net als de extra markt vorige maand viel deze markt wederom erg tegen. Van verschillende kanten heb ik gehoord dat de handel ook slecht was. Ik hoop dat de organisatie van de markt in Meppel eindelijk is rieel zal zijn en de volgende keer niet meer adverteerd met de slogan grootste overdekte vogelmarkt van Europa. Men zet hierdoor vele vogelliefhebbers op het verkeerde been. Zwolle is wat dat betreft Meppel op alle fronten gepaseerd.


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2003-10-13 - 16:33:51 send message to frensie

ik was de eerste keer wel op de markt in meppel . ramon je hebt gelijk de markt in zwolle heeft meppel duidelijk overtroffen.ik weet niet hoe het de laatste keer was hoor maar ik hoorde ook al dat het niet veel soeps was.


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2003-10-13 - 17:16:30 send message to psittacula

Ben er ook geweest , viel inderdaad heel erg tegen het was er niet druk en er werd weinig verkocht


Faos
Website Member
Posts :46

Website Member
2003-10-13 - 20:19:11 send message to Faos

Ik was in Tegelen en dat viel best tegen.
Wel heb ik daar een koppel zwarte papegaaien gezien dat mij beviel.
Wie kan mij hier meer over vertellen? Wat zijn dit voor papegaaien?


HansvdWeerdhof
Website Member
Posts :46

Website Member
2003-10-13 - 21:50:24 send message to HansvdWeerdhof

Zwolle maakt veel meer reclame in het buitenland, zolang Meppel dat niet (voldoende) doet, is en blijft Zwolle de grootste en de beste vogelmarkt van Nederland


birdway!
Website Member
Posts :27

Website Member
2003-10-14 - 19:12:46 send message to birdway!

yep 100% mee eens, meppel was zwaar kl.... wat de handel betreft.
de reden hiervoor is simpel, eerst dat gegoochel met de data voor zwolle en meppel, en daarnaast het opeenvolgen van meppel, zwolle en weer meppel dat kan niet goed zijn en dat blijkt nu, zwolle was in dat opzicht vele malen beter wat de handel betreft, en dat heeft ook weer een simpele reden, zwolle is nou eenmaal de markt waar iedereen naar uitkijkt, ook de italianen, en andere buitenlanders die hier aan hun vogels proberen te komen.
wat dat betreft loopt meppel inderdaad achter de feiten aan!!
kortom volgende keer maar weer op de oude manier das voor iedereen beter denk ik!

groeten Birdway!


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-10-17 - 23:38:41 send message to gouldamadine

onze vogelmarkt was volgens het bestuur inderdaad minder dan normaal
dit komt inderdaad mede door dat zwolle kort op meppel zat zoals het er nu naar uitziet is het de volgende keer weer normaal dus een goede markt in zwolle en daar op een goede markt in meppel we hebben in de buitenlandse bladen geen teweede advertentie ronde laten plaasen dit was zeer dom we hebben ons daarmee ibehoorlijk in de vingers gesneden even ten overvloede zwolle is de markt met het meeste vloer opppervlak maar wij hebben de meeste handelaren dit zijn overegens veel kleine handelaren dus wat de eeuwige strijd met zwolle betreft dit is gewoon een kinderachtige strijd waar maar eens een einde aan moet komen wie de grootste markt heeft heeft nl niet automatische de beste markt
mvg vogelweelde meppel


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2003-10-18 - 09:10:58 send message to Ramon

Een beetje objectiever zijn Gouldamadine. En wat dat kinderachtige betreft, Meppel zet zelf altijd in hun advertenties, wij zijn "de grootste overdekte vogelmarkt van Europa". Misschien is Zwolle dat ook niet, maar Zwolle is wél de grootste én de beste vogelmarkt van Nederland.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-10-18 - 09:46:05 send message to gouldamadine

ik ben objectief waar om zullen we strijd voeren als de vogelmarkt van wie die ook organiseerd geld opbrengt voor de verenigingen en de handelaren ook waar praten we dan over


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2003-12-12 - 11:57:38 send message to kakatoe

Wat zouden ze er aan kunnen doen om de vogelmarkt in Meppel aantrekkelijker te maken?


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2003-12-13 - 10:53:30 send message to kakatoe

om een goed beeld te krijgen zouden zij van zowel handelaren als partikulieren willen weten wat er anders aan die markt in Meppel zou moeten gebeuren,zat zij daar op kunnen in spelen u kunt dat hier doen of op hun eigen website www.vogelweeldemeppel.nl



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 157 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede