Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > binnenverblijf of toch niet noodzakelijk. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-09-18 - 20:20:02 send message to johanblok

Je kunt ook nachthokken van bijvoorbeeld 0.75 diep in de schuur maken, dan blijven er mooiere, grotere buitenvolieres over, als je ze dan hoog bevestigd met een bodemplaat op 1 m hoogte, heb je daaronder mooi opbergruimte, de eventuele opbergruimte aan de andere kant van de garage kun je dan weghalen, waardoor je de garage toch nog redelijk kunt gebruiken. 0.75m lijkt me wel een minimumdiepte voor het binnenhok.


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-09-18 - 20:22:17 send message to dun grijzeroodstaart

dat zou ook kunnen maar dan moet ik bedoel je 3 deuren in mijn garage muur gaan maken ?
en dat probeer ik toch ffe te voorkomen .
maar is niet zo,n gek idee nee .
mar mijn bedoeling was om gewoon een heel nieuw hok te plaatsen van ongeveer 3,5 bij 3 en dan ongeveer 3 of 4 hokken erin maken met buitenverblijven .
maar goed zoals ik al zei ik moet nog eens gaan passen en meten , want er staat al een tuinhuisje in [ nee dat mag ik niet gebruiken van mijn vrouw ]
en dat neemt nou net de plaats weg om een paar redelijke kooien neerte zetten , tja en je moet ook nog wat terras hebben en gras voor de kleine ...



dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-09-18 - 20:29:01 send message to dun grijzeroodstaart

johan ja het idee van molineti is wel wat maar dan moet ik gelijk grote delen uit de muur halen , als ik het goed begreep.
maar inderdaad wat jij bedoelde , dan hoef ik geen sandwichpanelen meer , alleen wat alu kooien en de buiten rennen wat groter ja .
ik zal er is over na gaan piekeren en passen en meten en dan hopen dat ik eruit kom .
maar bedankt allemaal voor de tips............


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-09-19 - 09:54:13 send message to johanblok

Ideeen, kunnen we hier voldoende geven, het beslissen, keuzes maken en piekeren moet jezelf doen. Neem er de tijd voor zodat je het over een half jaar niet weer anders wilt. Veel sterkte...



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede