Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > sexen met een pendel? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : sexen met een pendel?
suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2005-09-17 - 17:41:51 send message to suk

sexen met een pendel.

wat is julie mening er over.

ik heb het zelf geprobeerd en had telkens gelijk.happy :)

(titel aangepast ivm archivering)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

catteeuw
Website Member
Posts :96

Website Member
2005-09-17 - 18:58:20 send message to catteeuw

hey ,
ik vind dat larie !
twee jaar geleden kocht ik personata's , met een pendel werden de koppels samengesteld , niet door ik maar door de verkoper zelf(geen handelaar).
na één jaar heb ik de 6 koppels maar herbekeken daar ik maar 1 koppel had met jongen en , er zaten mannen samen en popen samen , dus klopte maar 1 koppel van de 6 .
sedert dien geloof ik daar niks meer van .
elk zijn mening .


catteeuw
Website Member
Posts :96

Website Member
2005-09-17 - 18:58:23 send message to catteeuw

hey ,
ik vind dat larie !
twee jaar geleden kocht ik personata's , met een pendel werden de koppels samengesteld , niet door ik maar door de verkoper zelf(geen handelaar).
na één jaar heb ik de 6 koppels maar herbekeken daar ik maar 1 koppel had met jongen en , er zaten mannen samen en popen samen , dus klopte maar 1 koppel van de 6 .
sedert dien geloof ik daar niks meer van .
elk zijn mening .
happy :)


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-09-17 - 19:09:50 send message to Dennis Fr.

gewoon nepperij dat pendelen pure toeval dat je gelijk hebt.

Groeten Dennis


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-09-17 - 19:44:36 send message to johanblok

Zijn inderdaad al eerdere onderwerpen over te vinden in dit forum. Behoort voor mij tot de categorie bijgeloof.


suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2005-09-17 - 20:50:01 send message to suk

zelf twijfel ik er nog over.

had deze middag een man die 2 valkparkieten kwam kopen en door pendelen stelde hij het koppel samen.

bij de man ging de pendel heen en weer
en bij de pop ging hij rondjes draaien.

ik vind het maar vreemd


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-09-17 - 20:51:33 send message to Niltava

Was er destijds niet iemand die de proef zou doen en ons rapporteren?? wink :)


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2005-09-18 - 09:34:28 send message to bert1974

een oom van mijn vrouw heeft mij bewezen dat het weldegelijk kan deze heeft een tiental kanarie,s uitgependeld en zat niet een keer mis hij heeft zelf geen verstand van vogels


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-09-18 - 10:37:29 send message to johanblok

Een dergelijke proef heeft geen enkele zin als een persoon het touwtje vast houd, veel te vat baar voor invloeden (ook als hij geen verstand van vogels heeft). Het touwtje moet aan een vaststaand voorwerp gebonden worden. Vervolgens dient een statistisch significant aantal dieren getest te worden waarbij een en ander zodanig moet gebeuren dat luchtverplaatsing geen invloed heeft.
Bedenk dat bij voldoende aantallen de uitslag, ongeacht de methode van sexen, altijd de helft van de keren juist zal zijn (uitgaande van een evenwichte verdeling van man/pop over de testpopulatie). Een score van bijvoorbeeld 6 goed op 10 betekent dat de methode nauwelijks beter is dan een willekeurig andere.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-09-18 - 11:04:12 send message to Hawkeye_NL

quote
Het touwtje moet aan een vaststaand voorwerp gebonden worden.

En hier wringt de schoen dan ook elke keer! Als het touwtje aan bv een balk wordt vastgebonden en je houd er een vogel onder dan gebeurt er niets. De pendel wordt normaal tijdens het pendelen "bewust" of "onbewust" in beweging gebracht door de pendelaar. Ook iemand die een vaste hand heeft en sceptisch is over het pendelen kan een pendel boven een vogel houden en deze stil laten hangen.

Kortom, voor mij blijft het pendelen een onbetrouwbare manier van seksen! wink ;)

Erwin


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-09-18 - 11:13:39 send message to Wickingh

Nou Erwin,

ik weet nog wel een paar ""betrouwbare methodes hoor, wat dacht je van voodoopriesters wichelroedelopers , tovenaars en heksen, enz. .
Tja sommige mensen hebben nu eenmaal dit soort zaken nodig om zich aan vast te houden in het leven, en wie zijn wij om ze deze houvasten te ontnemen ??

mvg Frank


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-09-18 - 11:21:52 send message to Hawkeye_NL

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Frank,
quote
Ik persoonlijk ben van mening dat het pendelen niet betrouwbaar is.
&
Kortom, voor mij blijft het pendelen een onbetrouwbare manier van seksen!

Met nadruk razz :pwink ;)
Anderen kunnen en mogen er van mij best in geloven!

Ik ga zelf liever uit van het princiepe dat alles is een pop met uitzondering van de mannen. En ik heb het nog nooit mis gehad! shocked 8O

Erwin


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-09-18 - 13:09:42 send message to Wickingh

Hai Erwin,

helemaal mee eens hoor , iedereen heeft het recht om te geloven en te vertrouwen wat hij/zij wil.Ik wil absoluut niet mijn mening opleggen aan anderen, maar zoals eerder gezegd volgens mij is het allemaal lariekoek.
Waarom niet gewoon een paar veertjes naar Gendika sturen , die methode is bij mij altijd nog goed uitgevallen en in mijn ogen wel behoorlijk betrouwbaar,

mvg Frank


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-09-18 - 14:25:22 send message to Hawkeye_NL

Veertjes uittrekken, bloed prikken. Twee manieren die 99% zekerheid geven en die redelijk betaalbaar zijn. Zekers als we het over de wat duurdere vogels praten zeer de moeite waard zijn. Geen risico's voor de vogels! De 1% onzekerheid is menselijk falen. Dit kan zijn doordat men de veertjes niet goed heeft getrokken of doordat er in het labaratorium een fout wordt gemaakt.

Overigens is heeft bloed prikken mijn voorkeur. Dit omdat je dan genoeg hebt om ook gelijk een ander onderzoek te laten doen zoals bv bij kromsnavels op PBFD.

Erwin


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-09-18 - 15:20:52 send message to Wickingh

Klopt Erwin,

helaas zit daar dan wel een heel ander prijskaartje aan, sad :( mijn kweekkoppels zijn op alle testbare ziektes getest, dus zie ik geen noodzaak om de jongen op deze ziektes te testen.
Veren trekken kan ik zelf , bloedprikken moet ik door de Vogelarts laten doen,

mvg Frank


Sprengers R.
Oud Lid
Posts :31

Oud Lid
2005-09-18 - 20:37:52 send message to Sprengers R.

klopt niet, heb eens de proef op de som gedaan, en goed wetende dat ik een mannetje in handen had, en liet de persoon in kwestie pendelen voor het geslacht, en deze zij dat het een vrouwtje was;
vandaar, ga er maar niet op in.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede