Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Mailen vs Bellen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Mailen vs Bellen
Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-08-22 - 07:59:07 send message to Dennis Fr.

Hallo

vandaag de dag zie je bij veeeel advertenties alleen bellen niet mailen blabla bla.

ik zelf ben geen beller ik bel alleen als ik zeker weet dat de vogel er nog is.want 90% vergeet hun advertentie weg te halen en bel je altijd voor de .......dus ik mail altijd.maar ik mail ook alleen bij intresse.maar veel mensen nemen dan ook niet de moeite om ff terug te mailen van .is verkocht of weet ik veel.heeel irritant.maar waarom willen de mensen gebeld worden ik krijg liever 10 mailtjes onzinnig bijvb. dan 10 onzinnige telefoontjes.hoe denken jullie erover.en nog iets waarom de prijs van de vogel er niet meteen bij.anders bellen ze je wat is de prijs (oh is te duur klik tututuut)dus weer iemand gesproken voor ......

of zijn dit dingen waar ik me alleen aan iriteer.zal wel aan mij liggen omdat ik gewoon een hekel heb aan telefoons.

Groeten Dennis


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-08-22 - 09:01:35 send message to Niltava

Heb hetzelfde Dennis. Er zijn denk twee dingen waarom men dit graag wil.
Ten eerste men kan meteen handelen(in de zin van actie ondernemen), ten tweede waart je email niet rond, zodat je later nog weer gestoord wordt(met van alles en nog wat(spam)), ten derde heeft niet iedereen een vaste verbinding of is niet zogek op de computer.

Maar je hebt gelijk, ik bel soms ook niet als ik bijv. wel een interessante vogel zie maar er niet echt op uit ben. Kan ik mailen dan doe ik dat vaak wel even bijv. voor de prijs. Ik heb bv. wel eens verschil gezien voor bv. europese kanaries van €85 (€125-€40), je begrijpt dat de ene keer ik wel geintresseerd ben in het andere niet happy :)


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-08-22 - 16:50:01 send message to thuis

Wellicht vinden mensen het te anoniem, dat e-mail gebeuren. Als je een telefoon met nummermelder hebt loop je kans dat in elk geval een telefoonnummer aantreft van de beller. Het zullen vooral mensen zijn die keer op keer teleurgesteld worden en dus eigenlijk gewoon wat argwanend zijn geworden, helaas.


lorie
Website Member
Posts :69

Website Member
2005-08-22 - 16:58:32 send message to lorie

Hallo Dennis,

Heel simpel. In het weekend zit ik nooit achter de computer.(heb wel wat beters te doen). Vaak plaats ik een advertentie op vrijdag middag (op mijn werk). De mobiel heb ik toch altijd bij me.
Vind e-mail op zich heel erg handig maar wel behoorlijk onpersoonlijk. Als het om vogels gaat is bellen gewoon leuk. Beetje over vogels praten, je kunt direct antwoorden en vooral vragen stellen en ja...ook handelen.etc. etc. Veel DIRECTER.
Komt misschien omdat ik vertegenwoordiger ben. Ik vind bellen gewoon veel prettiger.
Bovendien als ik iemand telefonisch spreek dan heb je al direct een beter idee wat voor vlees je in de kuip hebt.

Waarom geen prijzen bij advertentie?
Omdat ik juist graag wil dat men belt


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2005-08-22 - 17:09:04 send message to HermanH

Ik mail ook liever omdat ik niet de hele dag met mijn mobiele te koop loop.
Als iemand echt interesse heeft kan degene alsnog mijn nummer krijgen om een afspraak te maken.
laugh :D


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-08-23 - 19:31:00 send message to Chow

Eerst mailen dan bellen. Ik voel er vrij weinig voor de hele dag telefoontjes te ontvangen van mensen die uiteindelijk afhaken. Als ik 6 parkieten te koop zet heb ik binnen een week de 6 parkieten 3 keer verkocht maar mag ik blij zijn als ze uiteindelijk allemaal een huis hebben gevonden.


@ussiebirds
Website Member
Posts :40

Website Member
2005-08-23 - 21:56:50 send message to @ussiebirds

Ik laat ze altijd eerst mailen, want ik heb geen zin in allerlei onzin telefoontjes. Pas al ik zeker weet dat het echt serieus is, dan geef ik mijn telefoonnummer door. Bovendien vind ik het makkelijker, want ik zit niet de hele tijd bij de telefoon en als ik onderweg ben vind ik het ook niet prettig om mobiel gebelt te worden.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 90 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede