Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Betaald advertentie's plaatsen - Ster account Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-02-02 - 23:09:55 send message to goulds

voor mensen die zelden iets adverteren is 5 euro ook niet duur,dus als de echte liefhebber gewoon rustig blijft zitten valt ie niet uit de boot.laugh :D

Tip:reken de 5 euro door op je aangeboden waar als het je zo zwaar op de maag ligt.wink ;)

groet Goulds


titus
Oud Lid
Posts :33

Oud Lid
2006-02-03 - 20:58:53 send message to titus

IK VOLG HET HIER AL JAREN . DAN ZEGGEN JULLIE 5 EURO IS NIET DUUR. MAAR KWEEK MAAR EENS EEN PAAR ZEBRAVINKEN . EN LEG DAAR MAAR EENS EEN EURO OP NOU IK VERTEL JE JE RAAK ZE NIET KWIJT . EN HET IS HIER NET DE BANK EERST GRATIS EN ALS IEDEREEN ER IS GELD VRAGEN . . IK ADV NIET HIER DOE IK WEL BIJ DE CON OP M...P...S


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2006-02-04 - 00:23:00 send message to meyer

titus,
niemand verplicht jou om hier te adverteren.
Als jij het te duur vind plaats je ze toch ergens anders,maar of je dan beter af bent ???????????laugh :D

Groeten Meyerwink ;)


titus
Oud Lid
Posts :33

Oud Lid
2006-02-04 - 07:53:48 send message to titus

meyer kun je niet lezen


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-02-04 - 08:04:39 send message to broto

quote
DAN ZEGGEN JULLIE 5 EURO IS NIET DUUR. MAAR KWEEK MAAR EENS EEN PAAR ZEBRAVINKEN . EN LEG DAAR MAAR EENS EEN EURO OP NOU IK VERTEL JE JE RAAK ZE NIET KWIJT .


Ja als je maar enkel en alleen 5 zebravinken kweek en je wil dan je advertentie er uit hebben??happy :)
Die 5 raak je dan ook wel kwijt in de winkel waar je voer koop en hoef je niet zo'n "dure" advetentie te zetten.wink ;)
Echt verdienen aan je vogels is echt maar voor weinige weg gelegd.
Zie het als liefhebberijhappy :)

Henk


titus
Oud Lid
Posts :33

Oud Lid
2006-02-04 - 08:13:21 send message to titus

de winkel hoeft ze ook niet en laat een ding duidelijk zijn voor de kweker van grote parkieten en papagaaien is dit een prachtige site maar niet voor de hobby kweker met een paar kleine vogels de meeste hale geen 52 keer zetten en er zijn altijd een paar e die zeggen je hoeft niet te plaatsen maar dat zijn dus papagaaien kwekers die hebben geld zat


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2006-02-04 - 08:29:36 send message to kakatoe

altijd een paar e die zeggen je hoeft niet te plaatsen maar dat zijn dus papagaaien kwekers die hebben geld zat
titus is dat zo heb je er bewijzen voor of zuig je dat zomaar uit je duim?
Ik denk het laatste

gr Jan


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2006-02-04 - 09:15:32 send message to natasja

Ik denk dat de "onwil" vooral in het aantal zit

als iemand 1 nestje per jaar kweekt of eens een keer een vogeltje zoekt gebruikt die maar 1 advertentie in het jaar daar betaald die gene dan 5 euro voor , terwijl er mensen zijn die voor 9 cent adverteren per advertentie , toch een groot verschil in kosten wink ;)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-02-04 - 09:31:27 send message to johanblok

quote

altijd een paar e die zeggen je hoeft niet te plaatsen maar dat zijn dus papagaaien kwekers die hebben geld zat


Dat zal soms zo zijn, maar is ook een beetje een misverstand: velen maken simpelweg andere keuzes om hun geld aan uit te geven.
Ook als grasparkieten of zebravinken kweekt is 5 euro voor 52 advertenties, waar je dus heel lang nog gebruik van kunt maken, niet zo heel veel vergeleken met het voer dat ze opeten.
Daarnaast: beschouw het eens als hobby, kenmerk van hobby's is dat ze geld mogen kosten.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2006-02-04 - 13:25:37 send message to meyer

Geld,geld,geld.
Voor de één is een euro meer waard dan voor de ander,maar om er maar vanuit te gaan dat alle papegaaienkwekers bergen geld verdienen dan denk je toch echt verkeerd.
Niet alle papegaaienkwekers kweken op de zelfde mannier.
Vergelijk ook eens het verschil tussen het dood gaan van een zebravink en een papegaai, het doet allebij even zeer vooral als het één van je beste vogels is, maar de één zal toch dieper in zijn buidel moeten tasten dan de ander.
Op dat moment gaan wij toch ook niet ouwe.oeren
dat die €5 te veel is omdat we al zo veel moeten betalen om een nieuwe vogel te kunnen kopen.
Wat is nu €5 per jaar voor een hobby waar je jaren plezier van kunt hebben.
De echte liefhebbers zal je hier niet over horen.

Groeten Meyerwink ;)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-02-04 - 14:45:36 send message to hdra

Even ter vergelijking. Op markplaats betaal je 6 euro per advertentie. Hier 52 voor 5 euro. Plus een forum, plus een mogelijkheid om je voliere in de rubriek volieres te laten zien. Mensen waar hebben we het in vredens naam over.

Henk


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-02-04 - 15:32:13 send message to broto

quote
De echte liefhebbers zal je hier niet over horen.


Dat is ook wat ik duidelijk probeerde te maken happy :)

Henk


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-02-04 - 18:40:59 send message to djenco

kijk, nou heb ik het weer! staat bij laatste berichten dat Broto de laatste poster is, terwijl ik meyer nu als laatste zie staan op pagina 6. Ik wil wedden als ik deze post plaats, dat dan de reactie van broto wel te zien is. Mod´s HOE KAN DIT?

Groet'n,
Dirk Jan


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-02-04 - 18:42:12 send message to djenco

Nu zag ik na het posten, mijn eigen reactie niet eens!!!????


djenco
Oud Lid
Posts :383

Oud Lid
2006-02-04 - 18:43:15 send message to djenco

Ja, nu doet ie het. Ik vraag met toch af hoe dit kan?




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede