Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wie heeft een kweekprogramma voor mij Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : wie heeft een kweekprogramma voor mij
frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2003-08-17 - 11:21:35 send message to frensie

wie heeft een kweekprogramma voor mijgraag van zooeasy dat vind ik de beste.groeten frensie


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2003-08-17 - 11:29:56 send message to uswhite

quote
posted by frensie
wie heeft een kweekprogramma voor mijgraag van zooeasy dat vind ik de beste.groeten frensie
Hallo Frensie, dit kun je zo bestellen bij Zooeasy.


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2003-08-18 - 21:37:52 send message to frensie

dit heb ik gedaan is 3 maand geleden ,maar nog niks van weer gehoord. men zegt dat ze samen gaan met nog zoiets dergelijks.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-08-18 - 21:47:16 send message to gouldamadine

Winbird 2000 is samen gegaan met zoo easy
als je nu kweeksoftware besteld kijk dan op de site van zoo-easy en kijk of je ook via de telefoon kunt bestellen of kunt vragen waarom het zolang duurt maar als je winbird hebt besteld dan krijg je deze niet meer. Zelf heb ik winbird gekocht en ze hebben mij niet verteld dat het werd overgenomen zodat ik geen updates meer kan krijgen wat overegens niet erg is maar wel raar dat ze me dat niet hebben verteld,daar ik ook de voorganger ra-bird heb en dit was ook van zoo-easy
mvg arjan schadenberg


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2003-08-19 - 18:19:39 send message to uswhite

quote
posted by gouldamadine
Winbird 2000 is samen gegaan met zoo easy
als je nu kweeksoftware besteld kijk dan op de site van zoo-easy en kijk of je ook via de telefoon kunt bestellen of kunt vragen waarom het zolang duurt maar als je winbird hebt besteld dan krijg je deze niet meer. Zelf heb ik winbird gekocht en ze hebben mij niet verteld dat het werd overgenomen zodat ik geen updates meer kan krijgen wat overegens niet erg is maar wel raar dat ze me dat niet hebben verteld,daar ik ook de voorganger ra-bird heb en dit was ook van zoo-easy
mvg arjan schadenberg

Onderstaande e mail heb ik gestuurd naar Zooeasy naar aanleiding van overname Winbird door Zooeasy. Verder heb ik dhr. Reudink van Zooeasy gebeld om nog voor dat gereduceerd bedrag van 39.- in aanmerking te komen. Een paar dagen later had ik het programma in huis. Achteraf kan ik zeggen niks dan lof voor Zooeasy ze hebben mij prima geholpen. Winbird daar in tegen hebben mij en vele anderen om het maar plat te zeggen besodemieterd. En zo voel ik het ook want ze wisten al lang dat dit ging gebeuren en toch evengoed programma's verkopen zonder dat je de bijbehorende service nog kreeg.

Geachte heer/mevr

Na het openen van Winbird vanavond om via internet te kijken of er nog nieuwtjes waren moest ik tot mijn stomme verbazing lezen dat Winbird door u is overgenomen. Naar het adres toe van Winbird noem ik dit ronduit schandalig. Nooit heb ik van Winbird iets vernomen of gehoord zelfs de home page bestaat nog en ik kan me gewoon inloggen.
Ook hier staat nergens niets vermeld. Het onderstaande artikel is mij ook niets van bekend. Verder denk ik dat nog meer klanten van Winbird gedupeerd zijn omdat ze dit niet weten.

Overname van WinBird
Zoals u op onze website en in diverse vogelbladen hebt kunnen lezen, hebben wij WinBird overgenomen. Alle gebruikers van dit kweekprogramma hebben het aanbod gekregen om over te stappen naar ZooEasy. Met de overstap krijgen de WinBird gebruikers meer mogelijkheden tot hun beschikking


Nooit heb ik van iemand het aanbod gekregen om over te stappen naar ZooEasy. Verder zou ik dan ook graag willen weten wie mij dit aanbod gedaan zou hebben.. Nu staat ook nog eens vermeld op u website dat het aanbod maar geldig is tot 31 juli 2003. Noodgedwongen zou ik toch nog graag gebruik willen maken van dit aanbod wil ik up to date blijven. Ik hoop dan ook dat u hier begrip voor heeft en mij alsnog ZooEasy CD-ROM versie wilt sturen tegen een gereduceerd tarief van 39.-.

Bij voorbaat hartelijk dank en met vriendelijke groeten

F. Teurlings


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2003-08-20 - 09:32:51 send message to wiechmann

ik heb winburd ook en heb ook niets gehoord dat het overgenomen is.dit vindt ik geen goede zaak als je zo met je klanten om moet gaan ik verwacht van die genen die het overgenomen heeft wel een reactie via deze site en dat er niet nog meer mensen gedupeert worden ik heb winburd pas 9 maanden in mijn bezit.en hoop dat het op deze manier opgelost word voor de gebruikers van dit programa sad :(sad :(


reudink
Oud Lid
Posts :1

Oud Lid
2003-08-21 - 19:27:17 send message to reudink

Beste bezoekers,

Even voorstellen: Mijn naam is Erik Reudink, eigenaar van het product ZooEasy. Sinds mei 2003 hebben wij het product WinBird overgenomen en dat is zeker niet zonder problemen verlopen. Wij hebben getracht alle gebruikers, voor zover deze waren aangemeld en geregistreerd bij WinBird, te benaderen middels een persoonlijke brief. Desondanks zijn er nog steeds gebruikers die geen bericht van ons hebben ontvangen. Dit is mogelijk gebleken omdat het aangeleverde bestand met adressen niet geheel was bijgewerkt. Om dit probleem op te lossen, kunnen nog niet overgestapte gebruikers welke een licentie van WinBird hebben, zich melden via e-mail op het adres info@zooeasy.com. Wij zullen dan contact opnemen om de overstap in orde te maken.

Met vriendelijke sportgroeten,



Team ZooEasy
Erik Reudink
vogels.zooeasy.nl


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2003-08-21 - 23:02:02 send message to uswhite

quote
posted by reudink
Beste bezoekers,

Even voorstellen: Mijn naam is Erik Reudink, eigenaar van het product ZooEasy. Sinds mei 2003 hebben wij het product WinBird overgenomen en dat is zeker niet zonder problemen verlopen. Wij hebben getracht alle gebruikers, voor zover deze waren aangemeld en geregistreerd bij WinBird, te benaderen middels een persoonlijke brief. Desondanks zijn er nog steeds gebruikers die geen bericht van ons hebben ontvangen. Dit is mogelijk gebleken omdat het aangeleverde bestand met adressen niet geheel was bijgewerkt. Om dit probleem op te lossen, kunnen nog niet overgestapte gebruikers welke een licentie van WinBird hebben, zich melden via e-mail op het adres info@zooeasy.com. Wij zullen dan contact opnemen om de overstap in orde te maken.

Met vriendelijke sportgroeten,



Team ZooEasy
Erik Reudink
vogels.zooeasy.nl

Uit bovenstaand bericht blijkt toch wel dat het team Zooeasy uit heel ander hout is gesneden dan het team WinBird.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 243 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede