Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Bacterie grasparkiet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Bacterie grasparkiet
golemm
Website Member
Posts :151

Website Member
2005-05-20 - 17:14:05 send message to golemm

hi, wij hadden een grasparkietje te logeren en plots na n week begon ie te braken, de dag erna zat ie er al suf bij, dus wij naar de dierenarts en ja er zat n bacterie in de ontlasting. Baytril gekregen, dag erna..... dood....sad :(
Onze twee andere grasparkieten, in andere kooi, maar de logee vloog wel ns rond en was al dikke vrienden, (dus kwam er kortbij) vertonen geen symptomen. Ik vind de dood wel erg snel na de eerste symptomen ingetreden.
Heb ik hier nou te doen met een heel aggressieve bacterie? m.a.w. is dit specifiek voor een bepaalde bacterie? of heb ik gewoon pech gehad en was t vogeltje misschien al watzwak of oud etc. en kan dit bij alle bacterieen voorkomen. (de parkiet zag er verder topfit uit eerder). Maak me wat zorgen voor de rest van mn vogels buiten in de voliere, (we hebben uiteraard grondig ontsmet en de kooi zelfs weggegooid.).
Had mn rentree in de vogelhobby wat anders voorgesteld...al twee dode (huis)parkieten, n Goulds-jong met totaal vergroeide poot, n Binsen die alleen eieren zonder schaal legt, 'n Goulds met ontstoken oog.........pffff.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-05-20 - 17:39:17 send message to ParkietenPeter

Da's allemaal heavy als je het bij elkaar optelt.
Maar houdt moed, het wordt zomer. wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 251 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede