Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vraagprijs, wat bedoelt men hiermee? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2005-09-19 - 19:57:09 send message to tropic

ja, maar wat kom je dan soms tot je eigen verbazing tegen??? Op de ene site staat een vogel te koop voor vraagprijs 300 euro en op een andere vogelsite staat bij dezelde vogel te bieden. Wel op zulke advertenties reageer ik nooit, en het zijn volgens mij zulke liefhebbers(?) die de hobby stuk maken


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-09-19 - 21:16:19 send message to Wickingh

hai,

dit snap ik niet, waarom maken zulke mensen onze hobby kapot?
Zo iemand heeft toch gewoon een prijs in zijn hoofd die hij er voor wil hebben, terwijl een koper een prijs in zijn hoofd heeft die hij er voor over heeft.Kom je bij elkaar dan is het mooi, lukt dat niet de volgende keer beter.
Als je het over hobby kapot maken hebt, dan praat ik over mensen die willens en wetens de bedoel beduvelen, door bijv. zieke vogels te verkopen,

mvg Frank


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2005-09-25 - 08:12:10 send message to bert1974

ik vind dat als je een vogel te koop zet je er een redelijke prijs bij moet zetten want dat scheelt een hoop e mails maar wat zijn de prijzen tegen woordig want als je richtprijzen van de ps gaat hanteren dan verkoop je nooit iets weer deze staan niet in verhouding met de gemiddelde verkoop waarde


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2005-09-25 - 22:16:20 send message to Picolet

De kwaliteit van een vogel is zeker de belangrijkste factor die de vraagprijs bepaald.

Een vogel die minder van kwaliteit is doet ook minder in prijs. Wanneer je dan gebeld wordt zegt men vaak dat op dit adres de prijzen lager zijn en het dan niet snapt waarom je duurder bent.

Ik vraag dan waarom men daar dan geen vogels gaat halen?

Vaak is het een kwestie van proberen de prijs naar beneden te krijgen, bij een vogel van goede kwaliteit hou ik mijn vraagprijs aan.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-04 - 16:15:12 send message to hdra

Een vraagprijs is altijd ondelhandelbaar. Immers je hoeft de prijs niet te betalen die men vraagt. Als een autodealer een vraagprijs heeft ondelhandel je toch ook. Omdat te verkomen kun je beter in je advertentie zetten VASTE PRIJS. Weet men in ieder geval dat men niet lager hoeft te bieden.


park
Oud Lid
Posts :4

Oud Lid
2005-10-04 - 16:19:50 send message to park

Bijvoorbeeld op marktplaats bied een handelaar vogels te koop aan en ik reageer daarop en vervolgens zegt hij helemaal geen prijs.
Hij vindt dat ik maar moet bieden, maar dat vind ik dus de reinste onzin. hij moet toch een prijs vragen?



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 169 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede