Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > ringen als je niet in vereniging zit? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


memaa
Website Member
Posts :195

Website Member
2005-05-08 - 20:06:18 send message to memaa

bij coditech bvba, coditech@pi.be, kan je ringen bestellen en ze zetten er op wat je wil.
Groetjes


tjeppe
Oud Lid
Posts :56

Oud Lid
2005-05-08 - 20:51:49 send message to tjeppe

ok , ik ben te laat , idd bij coditech kan je bestellen , vaste ringen , en is een vriendelijke dame aan de telefoon laugh :Dhappy :)


memaa
Website Member
Posts :195

Website Member
2005-05-08 - 22:08:40 send message to memaa

in het vervolg vlugger zijn hé Tjeppe. laugh :D


gearhead
Oud Lid
Posts :45

Oud Lid
2005-05-10 - 17:44:03 send message to gearhead

tjeppe zie mijn topic.. ik vond ook dat het een heel erg vriedenlijke dame was wink ;)
maar ik heb nog geen ring gezien..


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-10-16 - 11:47:05 send message to denegon

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Ik heb ze in september een mail gestuurd naar conditec of ik ringen kon bestellen en netjes antwoord terug gehad dat dit weer kon vanaf 1 oktober dus dit gedaan op 1 oktober en op 4 oktober de rekening betaald. ik heb gisteren met de post de ringen binnen gehad. dus in mijn geval was het zeer aan te raden om hier ringen te kopen. tevens was de prijs voor de ringen niet te duur alleen als je niet zo veel ringen nodig hebt is de prijs voor het opsturen en de administratie kosten wel prijzig. ik had voor 6 euro ringen en moest 9 euro aan opstuur en admi kosten betalen maar dan zit ik voor 15 euro nog niet hoog voor 30 ringen.

groetjes egon


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-10-16 - 11:50:30 send message to denegon

ps. ik kon mijn eigen initialen opgeven. tevens staat het jaartal 11 op de ring en de volgnummers die je wilt hebben. ook kan je er de maat van de ring er op laten zetten. dus volgens mij echt een aanrader als je geen lid bent van een vogelvereniging.

groetjes egon


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-16 - 20:00:26 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

gewoon bij www.geonshopping.nl kan je jaarringen naadloos gesloten bestellen in elke maat.daar staat een volgnummer en een jaartal op.wink ;)wink ;)wink ;)shocked 8O
typ gewoon in bij zoekterm jaarring en je komt er direct terecht.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2010-10-16 - 20:18:54 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
het zeer aan te raden om hier ringen te kopen. tevens was de prijs voor de ringen niet te duur alleen als je niet zo veel ringen nodig hebt


Klinkt inderdaad geweldig!

Ik ben al jaren lid van de Parkietensocieteit alleen om ringen te kunnen bestellen. Het blad lees ik eigenlijk niet. Tot mijn grote verbazing zag ik dat je bij de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers ook gewoon ringen kan bestellen zonder lid te zijn. Of je hier een zelf bedachte kweekcode op kunt laten zetten is mij onduidelijk. (zie formulier)

http://www.nbvv.nl/ringen/bestellen.asp

Eén nadeel: het verhaal van Egon kan wel fraude in hand werken.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-10-16 - 20:57:18 send message to denegon

heb je een voorbeeld van fraude gevoeligheid?
de ringen die je vanaf oktober kan krijgen zijn ringen van 2011. ringen van 2013 en 2010 zijn niet te krijgen.
het traseren van de persoon waar de ringen van zijn is wel niet te doen.
groetjes egon


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2010-10-18 - 13:44:56 send message to Rik

Hoi Egon,

Ik bedoel dat je de kweekcode van een topkweker op de ringen kunt laten drukken om ze zo wat makkelijker te kunnen verkopen.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-10-18 - 18:25:26 send message to denegon

ik snap het rik mar ook hiet is aan gedacht. ik wilde eerst op de ring EH72 laten zetten mijn intitialen en mijn geboorte jaar echter hebben ze mij een mail terug gestuurd dat dit een kweeknummer van iemand zou kunnen zijn en dat dit niet is toegestaan ik kon alleen mijn initialen EH erop laten zetten dus ook hier hebben ze aan gedacht,.

groetjes egon


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2010-10-18 - 18:59:39 send message to Rik

Dan is het écht perfect en weet ik wel waar ik de volgende keer ga bestellen.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede