Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Info Oranjevleugel Amazone (Amazonica) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Info Oranjevleugel Amazone (Amazonica)
Rico
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2003-07-30 - 12:16:49

Hallo,

Wij zijn in het bezit gekomen van Oranjevleugel Amazone. Maar helaas vindt men hier niet veel informatie over op het internet (Nederlands taal)

Ik had graag geweten hoe men kan zien hoe oud deze Amazone is. (De ogen zijn nog zwart - maar als je heeeeeel diep in zijn ogen kijkt zie je een kleine oranje ring)

Weet iemand een goed recente Nederlands boek.
Of zijn er kweekers die zeggen kom maar eens af, dan vertellen we alles wat je moet weten


Rico
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2003-08-01 - 08:18:14

Wat is dit een triestige forum zeg.
Ik had me wel wat meer verwacht van deze forum. sad :(

Ge ga me niet vertellen dat niemand op deze forum een Amazone Amazonica heeft.

Rico


johanm
Website Member
Posts :179

Website Member
2003-08-01 - 13:39:47

Kijk even bij je berichten, dit is het enige Nederlandstalige artikel dat ik gevonden heb. In het Engels is er uiteraard meer te vinden.


roma
Oud Lid
Posts :14

Oud Lid
2003-08-02 - 09:26:26

kijk eens voor het boek:amazones van herman kremer
te bestellen bij het boekenfonds van de p.s.


heijne
Website Member
Posts :5

Website Member
2003-09-07 - 20:26:16

Ik heb een kweekkoppel oranjevleugel amazones
waar ik vorig jaar 3 jongen bij had en dit jaar vier.
Dus ik kan je wel wat vertellen over het gedrag en de kweek van deze vogels, maar wat wil je weten?


inkiepinkie
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2003-09-10 - 14:08:47

Hoi ik zal me eerst even voorstellen ben nu net lid geworden hier,enik ben het er helemaal over eens dat er heel weinig te vinden is ik heb wel wat boekjes in de tijd gekocht gewoon over amazones,en ik dacht eerst altijd dat het een blauwvoorhoofdamazone was maar ik vond onze cocos er helemaal niet op lijken happy :)..maar nu weer ik waarom...happy :)..
onze cocos is nu 3 jaar en ik weet niet wat voor geslacht het is nu zou ik graag willen weten wanneer of hoe ik kan zien wat het is voor geslacht....
ik zou er graag een nestje mee willen als het zou lukken ze is super tam houdt van zowel mij als vrouw als avn mijn man ze mag overal mee naar toe op vakantie haha ze is gewoon stront verwend.
ze praat ze heeft in de huiskamer haar eigen grote buiteboom en loopt graag over de vloer vooral als wij zitten te eten krijgt ze geen koekje nou dan komt ze het wel even halen haha..
met onze labrador gaat dat ook zeer goed ze tippelt daar gewoon langs en bijt in haar staart als die aan het zwiepen is ...ik had nooit geweten dat ik zo van een papegaai kon houden,ze lacht eet met ons ze hoort gewoon bij het gezin maarrrr wat ik wel vindt is dat mensen er niet vaak bij nadenken want zo'n beestje heeft echt heel veel aandacht nodig blijf je te lang weg dan krijgen ze echt heimwee en eten ze niet goed ,dat was bij die avn ons iniedergeval wel maar ja nu is die ook wel heel verwend .
en ik wist ook niet dat ze zo veel konden praten en ookz o duidelijk...ze zijn koprtom zeer grappig ens oms ook zwaar iritant haha als ze beginnen te gillen nou dan klappen mij hersens bijna uit elkaar...happy :)shocked 8O....maar dat kan de pret niet drukkenlaugh :D
ze slaapt onder een kerstboomsavonds in de boom haha daar gaat ze onder zitten en dat vindt ze heerlijk...maar ze is weer echt ja ik moet het zo zeggen bewegingen aan het maken net of ze aan het n...ken is sorry dat ik het zo moet zetten..en dan zou je zeggen het lijkt wel een man maar mijn vraag is ook,doen ze dat allemaal of??
ach ik wil er gewoon ook alles over weten ...

groetjeswink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede