Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > koppel binsenastrilde snappen niet dat ze de jongen moeten voeren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : koppel binsenastrilde snappen niet dat ze de jongen moeten voeren
Jory
Website Member
Posts :8

Website Member
2005-05-01 - 20:21:55 send message to Jory

Mijn koppel binsenastrilde hebben 1 jong maar ze voeren het niet. Wat kun je dan het best doen??


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-05-01 - 20:38:29 send message to tonnl

Ligt eraan wat je wil...
Wil je dat de vogels het leren, laat dan de natuur gewoon zijn gang gaan. De oudervogels leren dan dat het mis gaat zonder voeren. Mogelijk is het volgende nest dan meer kansrijk.

Je kunt ook het jong bij andere wel voerende vogels leggen. Meeuwtjes, zilverbekjes of zo.
Nadeel, de ouders leren het dan niet snel.
Succes, Ton.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-05-03 - 00:51:55 send message to dijkkamp

dit kan verschillende redenen hebben b.v. de ouder vogels zijn te jong,is het wel een echt koppel en dan bedoel ik niet dat het een man en pop is maar een kweekkoppel,de vogels komen uit een generatie('s) van niet natuurbroed(dus onder meeuwen weg of zebravinken).Hoe oud zijn/waren de jongen toen je het verhaal schreef de jonge vogels worden meestal de eerste dag niet door de ouders gevoerd omdat ze nog genoeg uit de dooierzak hebben gehaald voor de eerste cq anderhalve dag.vaak komt het wel goed maar soms ook niet en dan moet je de keuze maken van wel of niet overleggen (als dat mogelijk is tenminste)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 250 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede