Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > valkparkieten jong Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : valkparkieten jong
tjeppe
Oud Lid
Posts :56

Oud Lid
2005-04-19 - 19:03:49

hoi , ik zou graag wat info hebben ivm het opkweken van een valkparkietje uit het ei, ik heb een koppel valkparkieten zitten op 6 eitjes .
Toen er vier jongen uit het ei waren ,was er hier een koude nacht en hebben de ouders de jongen gelaten voor wat ze zijn .
sad :(

ik heb de vier jongen uit ghehaald helemaal onderkoeld en in de broedkas gestoken ze zijn er wonder boven wonder levend uit geraakt en kweek ze op met de hand .
er waren dus nog 2 eitjes over, eergisteren is er één uitgekipt en heb deze onder een grasparkiet gelegd ,daar ik niks geschikter had , ik vond deze morgen het jong dood alhoewel het gisteren eten had gekregen .
het andere eitje was vanmorgen gekipt,mits wat hulp van mezelf , maar nu wil ik niet nogmaals een dood jong dus terug in de broedkas ,
mijn vraag nu ?. sad :(
hoe breng ik dit jong het best groot ? heeft er hier iemand ervaring mee ??? ik ben wel gewoon om jongen op te kweken met de hand maar nooit vanuit het ei ??
het is dus nog maar 15 uur uit het ei !
wink ;)


JAK
Website Member
Posts :83

Website Member
2005-04-19 - 21:28:02

Ik heb dat vroeger ook tegengekomen met mijn valkparkieten maar ik dat opgelost door van die
verwarmingsplaatjes aan de blokken te bevestigen
wanneer het erg koud is en heb sindsdien nooit geen problemen meer gehad


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-19 - 23:07:21

lijkt me en erge opgave van die kleine ukkies , dus ik wens je veel succes en hoop dat er snel iemand reageerd die je kan voorzien van tips.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede