Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > eieren
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : eieren
paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-06 - 19:48:43

ik weet niet of dit normaal is maar er bied er nu een bergparkieten aan ze hebben 5 eieren in het nest zitten ik bedoel je wacht toch dat je weet wat er uit komt en dan nog het blijven beesten er kan van alles mis gaan ik denk brood kweker wat denken jullie hier van groetjes paccie


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-06 - 20:12:55

Paccie, kan je het één en ander wat duidelijker omschrijven. Ik begrijp er niets van wat er staat!

Lennart wink ;)


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-04-06 - 20:21:27

ik denk maar dat iemand bergparkieten aanbied maar die zitte nog inhun ei ofzo of dat ze bergparkiet eijeren verkopen ik versta er ook geen ...... van.laugh :D


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-06 - 20:36:09

kijk maar op de pagina van parkieten en papagaaien daar staat de adv er bied er een bergparkieten aan en ze komen 14 april uit en die wil die nu al verkopen


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-06 - 20:43:15

Ohhhh...bedoel je dat!
Helaas dat gebeurd tegenwoordig ook al...het verkopen van bevruchte eieren...en inderdaad dat is afkomstig van broodfokkers......sad :(!

Lennart wink ;)


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-04-06 - 20:47:48

Kan ook zijn dat iemand de jongen alvast wil verkopen (bespreken) voor ze uit het ei zijn.
Gert


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-04-06 - 21:20:21

Ik dacht laatst nog in een topic gelezen te hebben van iemand die hij enkel vogels kweekte die al besproken waren,zou die persoon mischien ook willen.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-04-06 - 21:40:46

Ik heb de advertentie even opgezocht en lees niets bijzonders. Gewoon dat die man 5 bevruchte eieren heeft liggen waar bergparkieten uitkomen en die bied hij alvast te koop aan. Kijk eens op zijn webside, dan kan je de man beter op zijn waarde inschatten. Naar mijn mening gewoon positief.happy :)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-06 - 21:48:19

niks positief dat doe je niet je weet niet eens of ze uitkomen ik kweek mijn vogels en ga er mee naar de tt en als ik ze verkoop dan eten ze zelf en niet de eieren dus is het een broodkweker moest verboden worden moest niet geplaats mogen worden mensen met een dooien mus blij maken want ik neem aan dat ze besteld worden je zal er 5 hebben en er gaan er drie dood of komen niet uit wat je niet hebt kan je ook niet verkopen gr peter


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2005-04-06 - 21:57:11

Misschien ook handig als je leestekens gebruikt?
Dat leest wat makkelijker.happy :)


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-04-06 - 23:11:31

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Paccie, daar ben ik het niet mee eens, bij mij zijn zoveel kwekers die bepaalde vogels bestellen, waarvan de ouders nog hun eieren moeten leggen.
Kortom vogels bestellen van te voren is niks aparts.
Sommige mensen moeten wel ooit 1 jaar wachten, ze staan gewoon op de wachtlijst.
Gert


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-07 - 07:34:23

whow hoezo vooroordelen ?!?

ik vind de stelling " broodfokker/kweker" wel heel snel ingenomen worden !

misschien zoekt die man gewoon naar geintreseerde voor zijn eventuele jongen en word dan hier zonder pardon bestempeld als broodkweker ..

fijne manier van omgaan met mensen houden sommige er op na ..


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-07 - 07:35:58

quote
Ohhhh...bedoel je dat!
Helaas dat gebeurd tegenwoordig ook al...het verkopen van bevruchte eieren...en inderdaad dat is afkomstig van broodfokkers......!

Lennart



Je bent nu wel erg snel met je oordeel , het is misschien handig om je eerst wat verder in iemand te verdiepen voor je zulke uitspraken maakt over mensen ..


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-04-07 - 07:37:24

paccie ben jij ooit bij deze man geweest nee zeker dus oordeel niet voor dat je weet wie je voor je hebt.
Een broodkweker is het zeer zeker niet deze hr heeft alles over voor zijn vogels.
Mail hem eens en vraag het hem zelf en of je eens bij hem mag kijken.
Hij heeft geen honderden vogels hoor en heeft de vogels ook niet bijelkaar in een vlucht zitten en hij laat zijn vogels verder zelf hun ganggaan

gr Jan


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-07 - 07:43:16

quote
Helaas dat gebeurd tegenwoordig ook al...het verkopen van bevruchte eieren


Dit had ik er uit begrepen!
Niet meer en niet minder....happy :)

En dit is niet nieuw....toch?

wink ;)


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-04-07 - 07:58:58

Dit is tegen woordig het jammere van dit forum aan het worden.
Het gaat meer over de liefhebbers en handelaren dan dat het over vogels gaat.Vind dat het oordelen over mensen van dit forum zou moeten verdwijnen ook al gaat het over broodkwekers handelaren goed of slecht want wie maakt dit uit wat goed of slecht is.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 118 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede