Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > rare actie van dennis papegaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-04-08 - 15:31:24 send message to ParkietenPeter

Zoals al met veel onderwerpen gebeurt, gaat ook dit onderwerp aardig van het onderwerp afwijken.
Dit maakt dat het onderwerp absoluut zijn kracht en doel mist.

Probeer de antwoorden aub in de lijn van het onderwerp te houden. Dank je wel.wink ;)

Peter MV
(Moderator Vogelarena)


dimitry
Website Member
Posts :31

Website Member
2005-05-07 - 21:57:58 send message to dimitry

Ik heb even een vraagje over deze kwestie die hier aandachtig besproken is?
Ik zal mij eerst eens voorstellen ik ben geen kweker heb nog geen papagaaien en snap ook niet waarom er alleen hobbykweker of professoneel kweker ingevuld kan worden maar dat ter zijde.
Ik heb vannacht alle berichten van deze kwestie Dennis gelezen en vraag mij af waarom jullie onder elkaar niet eens een soort geoganiseerde clubdag of zoiets houden zodat jullie elkaar personlijk leren kennen en misschien leuke dingen kunnen bespreken?
Zo leer je ook de gezichten achter dit forum kennen ik denk dat dit best leuk is al weet ik uit ervaring dat er ook wel eens jaloezie aan te pas kan komen .Daarom denk ik ook dat dit op een neutrale locatie en zonder dat iemand een vogel meeneemt moet gebeuren.

Groetjes Dimitry


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2005-05-21 - 18:11:40 send message to MADDAD

Beste Ls

heb ik een vraagje en wat dachten jullie dan van leo handels uit beek.ik heb daar een vogel aangeschaft 2 jaar geleden heb inmiddels 4 andere gehad veel qaurantaine tijd kwijt 4 keer end. onderzoekkosten 4 keer chip kosten 4 keer bloedonderzoekkosten en zit nu nog op een vogel te wachten .heb de eerste keer voor een koppel 2 mannen gekregen en de rest met ziektes en hij geeft alle kwekers de schuld maar hij niet .laatst toen ik bij hem was had ik nog ruzie met hem,hij had denk ik 40 papegaaien zitten en er was er niet 1 bij die ik voor niks mee had durven nemen .maar hij geeft mijn geld niet terug hij verplicht mij om een vogel uit zijn verzameling te kopen terwijl ik die niet wil.ik heb aan mijn advocaat gevraagd maar wettelijk is hij verplicht om mijn geld terug tegeven plus de kosten die ik gehad heb,had ik ook bijna een papegaai van kunnen kopen.
toen ik hem aansprak over de toestand van zijn papegaaien snapte hij het nog niet met zijn 28 jaren ervaring die die heeft of hij legt de schuld bij zijn verzorgers,dan vraag ik mij ook af WIE IS DE BAAS.heb inmiddels meerdere mensen gesproken die daar een vogel gekocht hebben maar niemand was positief over hem zijn ook meerdere keren terug moeten komen.hij ziet alleen de dollars.en wat ik dan nog het ergste vind is zijn reclame hier boven op de site van arena dat verdiend hij niet dat ruist tegen mij gevoel op forum horen alleen liefhebbers.

Groetjes John





Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 277 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede