Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > eindelijk eens iets echt goeds op marktplaats ! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : eindelijk eens iets echt goeds op marktplaats !
bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-02-22 - 15:37:31

dit stond op marktplaats en het mag best wel eens gezegd worden want deze advertentie verteld de waarheid.

Aangeboden: Grijze roodstaart
Prijs: Gratis
Beschrijving: Vaak zie je advertenties waarin mensen om verschillende , vaak zielige redenen,een gratis papegaai
vragen. Mensen trap er niet in! Als er geen geld is om te kopen,is er ook geen geld voor een
dierenarts.Het feit dat ze om een tamme papegaai vragen is een teken dat ze er helemaal geen
verstand van hebben ,iemand die er verstand van heeft vraagd niet om een tamme papegaai.Als uw
gaai bij zijn nieuwe baasje niet goed benaderd wordt,veranderd hij in een gestresste,
gedragsgestoorde papegaai.Dat wilt u toch niet laten gebeuren?

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 22-02-2005, 15:28
Gezien: 6 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: tokkie (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: nederland
Regio: Buitenland

ik denk ( hoop ) dat het van iemand van deze site komt naar aanleiding van andere discussie`s

Bob


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-02-22 - 16:01:52

hopelijk nemen ze de advertentie, ondanks de naam, wel serieus.


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-02-22 - 16:17:54

ja en anders herplaats ik hem gewoon over een week weer met een nieuwe kop. voor de duidelijkheid deze advertentie heb ik niet neergezet maar ik steun hem wel.

Bob


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-22 - 17:19:17

Ja ik kan me er ook zo pissig over maken dat mensen het lef hebben om te vragen om een papegaai op marktplaats en de rotsmoesjes erbij. Moet je voor de LOL eens kijken naar de andere advertenties van die personen.
maarja ik kan me ook pissig maken over de mensen die een papegaai na een paar maanden alweer weg doen omdat het ze zo tegenvalt en ze dan een smoesje verzinnen om de papegaai te verkopen. Wees eerlijk en zeg gewoon dat het meer werk/aandacht is dan je had verwacht.

Okay stap van die soapbox af want anders blijf ik doorgaan.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-22 - 17:37:14

Hoi Elfje,
Wind je niet op!!!! Dat is nu eenmaal altijd al zo geweest...er zullen er altijd zijn die op de ellende van een ander uit zijn om er zelf beter van te worden.
Ik zelf lees zulke bull-sh*t niet eens.....!
En ergeren helpt niet....in de eerste plaats krijg je daar grijze haren van en ten tweede word je niet oud.....laugh :Dlaugh :D!!

Lennart wink ;)


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-02-22 - 17:47:22

ik lees het wel eens om te kijken wat ze voor reden geven. sommige zijn echt goed, maar er zitten er ook tussen die zeggen dat ze heel arm zijn maar dan gaat deze advertentie dus weer op omdat ze dan dus ook niet eventuele dokterskosten zouden kunnen betalen. en ook dan als nog als je elke week 10 euro apart legt kun je na 20 weken al een kleine papegaai kopen.

Bob


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-22 - 19:36:20

Nou er stond een poosje geleden er eentje op die vroeg een groene de ene week 2 weken erna ging de groene weer weg en vroeg hij om een grijze. Niet duurder dan 199 euro (hij wilde dan nog wat betalen) en dan kijk je bij zijn advertenties en verkoopt hij kruising pups voor 900 ballen. Daar zakt mijn broek van af hoor! Wel de waarde inschatten van een kruising hond zonder stamboom maar niet van een rasechte papegaai.

Enne Lennart die grijze haren komen vanzelf wel hoef je helemaal niks voor te doen gelukkig heeft de kapper een goed middeltje ervoor wink ;) hahaahhaa


anoniema
Oud Lid
Posts :9

Oud Lid
2005-02-24 - 15:55:38

Volgens mij kun je het al wel zien hoe de advertentie geschreven is.... of niet, die hier bovenaan trekt mij niet echt. Maar goed ik laat graag een ander in mijn plaats, wat dat betreft.
Henk


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-24 - 19:16:34

quote
.Het feit dat ze om een tamme papegaai vragen is een teken dat ze er helemaal geen
verstand van hebben ,iemand die er verstand van heeft vraagd niet om een tamme papegaai.


Ik snap alleen dit deel niet zo goed , waarom zou iemand niet vragen om een tamme papegaai ?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede