Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > 5 dagen opvang!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-26 - 23:50:18 send message to oranjekuif

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-27 - 07:42:27 send message to natasja

sja geen belangverstrengeling , functies neergelegen ... maar toch ..
ik snap dat iemand een prive leven heeft maar iemand in de raad tegen jagen kan zelf toch ook niet gaan jagen onder het mom je moet het los van elkaar zien ..
Als je al jaren mensen oproept hun vogels gratis af te staan voor zo'n goed doel waar je zelf je ziel en zaligheid in legt .. hoe kan je dan zo'n vogel nog verkopen aan iemand anders terwijl je zelf weet hoe gelukkig je er een kind mee kan maken of hoe lang de wachtlijsten zijn .. ik persoonlijk vind dat erg dubbel overkomen en ook zeker geen voordeel voor de actie kinderwens dat de hoofdpersoon nu zelf is gaan kweken voor comerciele doeleinden .


papegaaike
Website Member
Posts :5

Website Member
2005-01-27 - 07:52:44 send message to papegaaike

als je het gastenboek eens bekijkt stel je vast dat er vroeger ook werd verkocht ondanks dat er vogels gratis werden gevraagd


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-01-27 - 10:47:26 send message to johanblok

Ik vindt de casus van argo niet helemaal te vergelijken met jagen. Het probleem is dat hijzelf prive en de stichting niet goed van elkaar scheidt, aangezien beide elementen in dezelfde advertentie en site genoemd worden. Dit wijst inderdaad op belangenverstrengeling of wekt in ieder geval de schijn op. Het is belangrijk om hierin consequent te zijn en dit zeer strikt te scheiden.

Bijvoorbeeld het zelf dragen van bont en het voorzitten van een stichting tegen bont is inderdaad hypocriet, maar ik vind het niet hypocriet om gratis vogels te vragen voor en stichting en zelf jonge vogels te verkopen (mits hij er zelf ook wel eens 1 gratis weggeeft). Het is echter wel verstandig om beiden zeer strikt te scheiden en de advertentie voor de kinderwensactie dus door de nieuwe voorzitter te laten plaatsen onder vermelding van een website die uitsluitend te maken heeft met de stichting en niet verwijst naar de prive activiteiten (die overigens nogal commercieel overkomen, waar op zich niets tegen is (als het welzijn gewaarborgd is), maar wat des te meer reden is om beide activiteiten te scheiden).

Leuk he, het gebruik van haakjes binnen haakjes in een gewone tekst, dat krijg je als logicus/filosoof.wink ;)


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-01-27 - 12:58:58 send message to Lennart

Hoi Johan,

quote
Het probleem is dat hijzelf prive en de stichting niet goed van elkaar scheidt, aangezien beide elementen in dezelfde advertentie en site genoemd worden


Voor mij heb je helemaal gelijk!
Ik ga er vanuit dat hij dit allemaal doet met de beste bedoelingen. Als hij mogelijke belangenverstrengeling of in ieder geval de verdenking daar van wil voorkomen zal hij zeker de zaken strikt gescheiden moeten gaan houden.

Ik zelf heb dat meegemaakt als voorzitter van een vereniging terwijl ik ook commerciële dingen deed op het zelfde vlak als van de vereniging, dit in het belang van diezelfde vereniging want de opbrengsten kwamen ten goede van de vereniging! (Wat een rare zin trouwens)....laugh :D

Er blijven nu eenmaal altijd zwartp*ssers die alleen maar het negatieve van de mens willen zien! En daar is niet tegen op te boksen!
En daar hoef je geen logicus en/of filosoof voor te zijn.....wink ;)

Groetjes, Lennart wink ;)


adriaanbaan
Website Member
Posts :154

Website Member
2005-02-01 - 21:25:58 send message to adriaanbaan

Beste Argo,

Ruim een week geleden deed ik je een mailtje toekomen met de vraag te reageren op de meningen van de andere deelnemers aan deze topic.
En veel belangrijker dat jij zelf kunt aangeven waar de grens ligt tussen de stichting en de andere belangen van jouw bedrijf.

Helaas heb ik nog niets gehoord van je….

Voor de zekerheid post ik dit schrijven bij mijn topic en mail ik het je persoonlijk

Groetjes Adriaan


adriaanbaan
Website Member
Posts :154

Website Member
2005-02-03 - 22:19:42 send message to adriaanbaan

Vandaag ontvangen per mail.....????????

Van : ARGO LIVE KINDERWENS Gestuurd op : 2005-02-02 om 19:10:52
Onderwerp : Re: topic 5 dagen opvang

beste kan dat best aannemen en jij ook lees duidelijk inleiding en kinderwens op www.handtammekromsnavels.be en wat was er eerst 10 jaar geleden mijn handtamme kwekerij
meer antwoord geef ik niet ban ik aan niemand schuldig en wil iemand meer weten DAN WORDEN ZE MAAR LID VAN DE KINDERWENS EN KUNNEN ZE ALLES VOLGEN...MAAR NEE DAT IK TE DUUR en als ik naar de rijdende rechter kijk denk ik altijd die mensen die met de minste prulletjes naar die rijdende rechter gaan en dan nog op de tv durven komen ...MENSEN SCHAMEN JULLIE JE NU NERGENS VOOR
GROETEN
je kan me altijd bellen en geef je graag mee uitleg doei



lisaar
Website Member
Posts :42

Website Member
2005-02-04 - 20:55:15 send message to lisaar

Wat is me da allemaal, ik begrijp daar niks van.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-02-04 - 21:53:35 send message to Hawkeye_NL

????

Erwin



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 168 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede