Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Forum over verschillende soorten vogels. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Forum over verschillende soorten vogels.
marley
Website Member
Posts :30

Website Member
2005-01-06 - 13:13:03 send message to marley

Hallo,

Ik heb een internet site gevonden waar er over veel vogels appart gediscussieerd kan worden.
Van Amazone papegaaien tot Surinaamse Twa Twa exoten.
De site is nog nieuw, maar zeker wel de moeite om het even te bekijken.

Groetjes


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-06 - 13:24:53 send message to Mario

En ééntje over Afrikaanse en Australische prachtvinken :


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-01-06 - 14:29:14 send message to Hawkeye_nl

Ik dacht dat we hadden afgesproken Jan te respecteren en niet allemaal sites te noemen van vogelsites?

Valt me tegen dat dit nu hier komt te staan! sad :(

Erwin


marley
Website Member
Posts :30

Website Member
2005-01-06 - 15:00:19 send message to marley

Ooh sorry, dat had ik nergens gelezen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-01-06 - 15:15:41 send message to agabird

Het is ook geen regel die ergens vermeld staat.

Het is meer een een netheidsregel.

Meeliften op het succes van anderen, om een net beginnend forum, waar niets in staat, te promoten. Eigenlijk te triest voor woorden.

Groet
Jan



kurt fierens
Website Member
Posts :163

Website Member
2005-01-06 - 15:35:54 send message to kurt fierens

Jan,

Klopt, maar jij bent toch ook van nul moeten beginnen. Ik snap echt niet wat er mis mee is. Heb al veel forums bezocht, en je moet je absoluut geen zorgen maken die van u is niet te tippen. Zelf respecteer ik dit, maar ik vind toch dat zulke vermeldingen je weinig kwaad kunnen doen. Maar het is uw site en you're the boss.
Ps Er is geen betere site dan vogelarena

Kurt


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-06 - 15:42:22 send message to natasja

Kurt ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen .. ieder ander vogelforum kan wel degelijk serieuze concurentie zijn/worden en als webmaster moet je je daar terdege van bewust zijn ik denkd at Jan dan ook groot gelijk heeft hier dat soort vormen van reklame maken voor concurenten ,hoe klein ook .. te weren.

Ik ben beroepsmatig veel betrokken bij forums en Ik heb zeer veel forums ten onder zien gaan door kleinere forums .. een risico die vaak ten onrechte onderschat word


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-01-06 - 15:47:20 send message to jani

Dit is inderdaad zo!
Heb al veel sites bekeken maar je hoeft asoluut geen schrik te hebben,wel vind ik dat men van een druk bekeken site als vogelarena niet mag profiteren ten bate van een andere site.
Een site zoals deze moet je niet meer zoeken, je vind geen enkele die aan vogelarena kan tippen laat staan in de buurt komt.


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-06 - 15:55:37 send message to Mario

Ik denk er juist anders over want ik ben ook lid op andere forums en ook forums die over hetzelfde gaan en steeds zie je daar dezelfde mensen.
Ze overlopen gewoon iedere keer alle forums en halen uit elk forum wat informatie of voeren op elk forum dezelfde of andere discussies.
En informatie en discussies daar zijn de forums toch voor.
Je kan vogelarena vgl met een supermarkt en die andere forums met een buurtwinkeltje.
Ik denk niet dat er al supermarkten ten onder zijn gegaan aan een buurtwinkeltje.
Natuurlijk kan het zijn dat 1 van de kleinere forums uitgroeid maar dat is dan de keuze van de mensen die erop komen zelf.

Wat je zegt over de info die erop staat is waar er staat nauwelijks iets op.
Maar hou er wel rekening mee dat het forum die ik aanduide nog maar enkele dagen bestaat.
Ik denk niet dat er op vogelarena ook al zoveel info stond na enkele dagen zoals het nu is.

Met vriendelijk groeten,Mario

P.s.: agabird als je wil kan je de link van je site op mijn forum plaatsen.


kurt fierens
Website Member
Posts :163

Website Member
2005-01-06 - 15:56:06 send message to kurt fierens

Jani,

Profiteren? Al de mensen die hier advertenties plaatsen, volières, profiteren vandeze site (ik ook) maar het is net dat dat deze site sterk gemaakt heeft. En als je naar eender welke site ga, er staan overal links naar andere sites. Profiteren die ook dan? Neen hoor. Vogelarena is gewoon super en als hier nu iemand wat reclame voor zijn site maakt zal dit zeker geen invloed op deze site hebben. Integendeel, wie zijn concurrent iets gunt komt er alleen maar sterker uit.
Kurt


kurt fierens
Website Member
Posts :163

Website Member
2005-01-06 - 15:57:45 send message to kurt fierens

Klopt Mario


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-06 - 19:15:39 send message to goffini

Het is toch beter dat er 1 adres is waar je alle informatie kan halen, of over discussieren.
Om nou weer het hele internet af te struinen, om de benodigde informatie in stukjes en beetjes binnen te halen terwijl het zoveel makkelijker kan. Jan heeft dit opgebouwd en zodoende zijn er heel veel mensen geholpen. Nu dit een succes is, moet dan een ander zonodig ook een forum beginnen.
Laat hem gewoon hier lid worden en dan kan hij hier meepraten.


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-01-06 - 19:41:16 send message to Hawkeye_nl

Dat is iets te gemakkelijk gezegt denk ik. Het belangrijkste is dat ieder zijn of haar eigen indentiteit behouden kan. Mijn site zal straks heel anders zijn qua opbouw en informatie als die van Jan maar dat wil niet zeggen dat daar dan maar geen forum in mag staan.

Het is goed als er meerdere forums bestaan naast elkaar. Je moet ze naar mijn mening alleen niet door elkaar gooien.

Erwin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 250 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede