Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Ik ben op zoek naar een Vogelshop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 20:58:53

Ik hoop dat ik ze dan ook naar tevredenheid heb kunnen beantwoorden.

wink ;) Peter


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-03 - 21:14:43

Het spijt me dat ik voor deze vele discussie
verantwoordelijk ben.
Ik heb deze vraag gesteld omdat ik gehandicapt ben
en 24 uur per dag met pijn (soms ondragelijke pijnen) rond loopt.
Hierdoor lig ik 80% van de dag op bed en gebruik ik o.a.
grote hoeveelheden morfine om de dag door te komen
Nu heb ik sinds kort een volière, waar ik heel blij mee ben
omdat ik dit ook vanuit mijn woonkamer kan bewonderen.
Nu wil ik graag eens bij een mooie vogelshop of een
goed gesorteerde kweker gaan kijken.
Maar omdat ik heel beperkt ben kan ik niet meerdere zaken
bezoeken, dit omdat ik dat gewoon niet kan (snik).
Dus vandaar mijn vraag, maar sorry dat ik hem gesteld heb.

Groetjes en veel vogelplezier.

Schummi.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 21:29:25

Schummi,

Spijt moet je nooit hebben als je iets weten wilt. Deze vraag is anders gelopen als dat dan ook de bedoeling was, mijn excuus.

Zelf heb ik geen ervaring met internetshoppen en kan je dan ook niet verder helpen.
In een ander topic is wel het adres www.villafilou.nl aangedragen, misschien zoiets?

Succes
wink ;) Peter


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-03 - 21:39:12

Peter, even voor de duidelijkheid, het gaat mij om een gewone winkel hoor, geen internetshop.

Groetjes en bedankt Schummi.


asfoer
Oud Lid
Posts :18

Oud Lid
2005-01-03 - 21:47:14

ik zelf heb zeer goede ervaringe met de winkel in weerd ik had het adres via en goede kweker .maar zocht een ara en een witkuif die de kweker niet had . nu 2/3 jaar later super tam
zelfs heeft de man mij geholpen met de papieren toen ik ging emigreren.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-01-04 - 01:42:56

Ik vind Geon Schrijver in Rijnsburg een bijzonder goede en betrouwbare handelaar. Je koopt er niet duur en hij heeft heel veel verschillende soorten vogels. Hij is eerlijk over wat hij niet en wel weet. Als je een pop zoekt van iets geeft hij je geen jonge man in handen.
Nadeel in dit geval; de vogels zitten op de 1e etage, alleen per lange trap te bereiken. Als je dat wel kan is het de moeite waard, vind ik.

Groeten, Ton.
p.s. De kunst is niet aleen te kijken naar wat je niet (meer) kan, maar vooral te genieten van wat je (nog) wel kan. happy :)


asfoer
Oud Lid
Posts :18

Oud Lid
2005-01-04 - 09:35:28

ik kan je ook atc in tilburg aan rade hij heeft heel veel vogels is eigenlijk groothandel maar helpt elke liefhebber en is zeer eerlijk en kan er voor de duer parkeren en heeft maklijke ingang


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-04 - 16:25:22

Bedankt aan degene die de moeite hebben genomen om te antwoorden op mijn vraag, heel hartelijk dank. Een antwoord op mijn vraag was voor mij best belangrijk, maar dat realiseer je pas als je zelf wat mankeert. Dan voel je pas hoe dit voelt.
Er was meer tumult over de vraag, dan dat er antwoorden waren op mijn vraag.
Maar er zullen wel niet meer goede zaken zijn, zal ik maar denken.

Groetjes en bedankt.

Schummi.


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-01-04 - 16:57:03

Shummie,
Ik begrijp heel goed watje bedoeld en wat je meemaakt. Ik heb zelf ook een spierziekte wat gepaart gaat met eeuwig durende pijn. Ik kan je alleen niet zo een antwoord geven omdat ik niet echt ervaringen heb met veel winkels die op vogelgebied echt veel hebben. De meesten hebben van een paar dingen iets. Ik ken er maar 1 die van alles iets heeft maar daar is de ervaring heel erg slecht mee. Ik wil je dus best adviseren maar kan het indeze niet. Ik denk zelf dat de meesten dit probleem hebben.

Misschien kun je zelf iets meer helpen door te laten weten wat je precies zoekt! dan kunnen we je misschien iets beter helpen ernaar te zoekn.

Met veel respect,
Erwin


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-04 - 17:41:21

Voor vooral vruchten en insectenetende vogels
:Borgstijn in Wamel(gelderland)ook watervogels
ATC is al genoemd,maar ook eerlijke nette man,en mooie verzorgde ruimte (Tilburg()

MVG Rene


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-01-04 - 23:26:06

Wat voor de één een prima zaak is kan voor een ander een heel slechte zaak zijn. Het is ook zeer peroonlijk en vaak afhankelijk van 1 ervaring.

Ik heb een tijd in een dierenwinkel gewerkt, van veel klanten hoorde dat ik het prima deed.
Toch hoor je via via ook andere verhalen, van mensen die uiterst ontevreden waren.
Ik had die verhalen destijds liever zelf gehoord.
Een mooie spreuk vond en vind ik nog steeds:
bent u tevreden, vertel het anderen. Bent u ontevreden? Vertel het ons.

Ton.


J. Santegoeds
Website Member
Posts :214

Website Member
2005-01-06 - 20:32:04

Hallo Schummi,

Om óók een duit in het zakje te doen, Patrick Hens in Lommel, van Tendeloo-Meulders in Nijlen, en Huysmans-Boonen in Dessel.
Alledrie in België, maar gelukkig niet te ver van de Nederlandse grens, regelrechte aanraders én makkelijk toegankelijk.
Ik weet niet in welke vogelsoorten je geïnteresseerd bent, maar als je wat méér over deze handelaren wilt weten én het assortiment dat ze voeren, dan stuur je me maar een berichtje!

Ikzelf ben eigenlijk óók wel geïnteresseerd welke handelaren nu eens positief worden genoemd!

Dus wie kent er nog méér, waar je iemand met een gerust hart naar toe kunt sturen?

Groeten, J. Santegoeds.


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2005-01-06 - 21:34:25

jado in asten of de koning in zijtaart heb er zelf goede ervaringen mee en zijn mensen die je veel kunnen vertellen.


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2005-01-07 - 09:43:43

Iemand zei het hier al eerder, maar ik vind het zeer belangrijk om te herhalen: een handelaar waar de een goede ervaringen mee heeft, daar kan iemand anders wel heel slechte ervaring mee hebben. De hier geroemde ATC bijvoorbeeld heeft mij wel heel schunnig behandeld. Ik zal me over die handelaar nooit positief uitlaten!!!


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-07 - 17:04:51

Nou beste heren, ik heb de eerste zaak bezocht, ATC in Tilburg. Nette zaak, aardige mensen, maar het was helaas niet wat ik zocht. Ik had gehoopt op rijen met allerlei verschillende vogeltjes. Maar bij ATC voert de boventoon, grote vogels, papegaaien ed en dat was niet wat ik zocht. Ik was ook al eerder bij van Os geweest in Ridderkerk en deze hebben een zaak vol met hokken en evenveel verschillende soorten vogels. En daarbij hebben ze ook nog een aantal grotere vogels. Leuk om een paar uur lekker rond te kijken. Als het goed is heb ik niet gezegd wie goed of niet goed was, alleen een algehele indruk weergeven. Ik bezoek ook regelmatig forums over Japanse koi en hierbij is ook een site waarop een 20-tal verslagen staan van bezoeken aan koi bedrijven en kwekers. Hierbij staat een algeheel verhaaltje met een aantal foto's. Is heel leuk om te lezen en om ideeën op te doen, misschien een idee. Ik hou me toch nog steeds aanbevolen op een antwoord op mijn allereerste vraag.

Groetjes Schummi.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 119 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede