Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > snap de fokkers niet meer Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : snap de fokkers niet meer
t.wijsbroek
Website Member
Posts :15

Website Member
2018-10-15 - 08:40:05 send message to t.wijsbroek

ben zelf een hobby kweker den heb elke jaar wat jonge blauw gele ara's en groenvleugels en die gaan echt niet eerder weg als dat ze volledig zelfstandig zijn, mij vouw heeft advertentiews geplaatst voor baluw gele poppen op marktplaats, daar werd door een jonge dame 200 euro op geboden, dat b od heb ik geweigerd, kreeg gelijk een heel verhaal via de mail, ze had een jaar gespaard om een blauwgele te kopen en had daar 1400 euro voor betaald, bij een handelaar in het noorden van het land, ze kreeg pap poeder mee, dat moest ze aanmaken met water en er wat honing bijdoen en in z'n bakje doen, dat zou die wel eten, drie dagen later ligt dat beest dood onder zijn stok.
Wie haalt het in z'n hersens om een onervaren iemand dit zo mee te geven, dat dier is een hongerdood gestorven, zij is haar geld en vogel kwijt. Nu dacht ze omdat ze nog 200 euro had om er 1 bij ons te kopen, nou sorry maar no way dat we dat doen. Zijn wij nou gek of de vogelwereld


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2018-10-15 - 17:04:25 send message to P.Rooth

Dergelijke gekken zitten er dus tussen de liefhebbers .
Ik zou dat never nooit willen .
Ook veel Goffin kaketoes op moeten fokken omdat de ouders het op gegeven moment het af lieten weten en zeker als er meerdere jongen waren .
Ook wel van die tantes aan de telefoon gehad dat ze een jong zelf wilden opfokken . Mooi niet eerst zelfstandig dan moge ze weg en niet een dag eerder .
De persoon die een leek met een bak rommel weg stuurt met een niet zelfstandig jong zouden ze moeten aanpakken en dat kan met de huidige wetgeving mogen jonge vogels niet eerder weg dan dat ze zelfstandig zijn . Zielige verhalen hangen ze maar ergens anders op heb ik niks mee en zeker geen duurdere vogels op mp zetten dat is vragen om gezeik


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2018-10-15 - 17:52:58 send message to hookbill

Er zijn ook zat malloten die dit soort verhalen verzinnen om medelijden op te wekken en een lagere prijs willen


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2018-10-16 - 17:25:27 send message to P.Rooth

precies Hookbill zielige verhalen ophangen en voor een fractie een dure vogel willen en die na een tijdje weer met een vette winst willen verkopen
Zijn telkens dezelfde oplichters nooit op ingaan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede