Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > princess of wales Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : princess of wales
kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2018-06-18 - 13:56:10 send message to kamervoliere

heb dit jaar een onverwant koppel in gezet voor de kweek zijn beide van 2016,maar de man wil niet voeren gaat er wel naast zitten maar doet wat kokhalsbewegingen maar voert niet dit ter frustatie van de pop heb er wel eieren bij gehad maar wat ik aldacht allemaal onbevrucht,moet ik hetnog een jaar aanzien en dus mischien volgend jaar beter of toch maar zien om een andere man of pop?iemand ervaring mee


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2018-06-18 - 18:30:49 send message to robbunschoten

gewoon volgend jaar weer,op dit moment bij mij ook vele koppels grote parkieten totaal van het pad af.dit jaar heel erg , niet voeren jongen dood laten gaan veel onbezette eieren en eind mei koppels al in de rui snap er niks van .heb verder al vele geluiden gehoord over slechte kweek.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2018-06-19 - 08:15:27 send message to kamervoliere

idd hier het koppel ook al in de rui,dan probeer ik het volgend jaar nog een keer met dit koppel


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2018-06-19 - 08:53:53 send message to henkdelaat

Het is overal te doen zoals Rob omschrijft ook in de rest van Europa gaat het niet goed met de kweek of het nu over grasparkieten gaat of over ara's je hoort geen positieve geluiden over de kweek.


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2018-06-19 - 17:58:06 send message to robbunschoten

ben ik blij dat er ook andere mensen het durven te zeggen dat de kweek gewoon raar is dit jaar ,niks veranderd ,maar ja ik ben een hobbykweker dus volgend jaar maar weer beter,en ga ook geen koppels verkopen die het niet gedaan hebben,afgelopen jaren er plezier aan beleefd dus volgend jaar gaat het weer goed komen.,


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2018-06-19 - 18:04:55 send message to kamervoliere

nou moet ik bekennen dat ik op het nieuwe koppel princessen na ,niks heb te klagen dit jaar



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 256 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede