Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Sandwichpanelen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Sandwichpanelen
attie11
Website Member
Posts :21

Website Member
2018-01-30 - 00:43:48 send message to attie11

Hallo,
Ik wil een gesloten, geisoleerd dak.gaan maken van trapezium vormige geisoleerde Eco sandwichpanelen.
Zijn er liefhebbers die zo,n geisoleerd dak hebben en zou graag jullie ervaringen lezen over hoe dit jullie bevalt.
En met name in de zomer als.de zon er de hele middag op staat en in de winter, hoe is het met de kou binnen, vorstvrij??, en zeker zo belangrijkals erg vochtig is, zijn de de sandwichpanelen aan binnenkant ook vochtig?.
Graag lees im van jullie wat jullie ervaringen hiermee zijn.
Ps.welk.soort dakpaneel is uitermate geschikt om de binnen temperatuur lager te houden. Welke kerndikte dakpaneel moet ik minimaal aanhouden.
Graag effe mailen. Hartelijk dank.


Nonnebos
Website Member
Posts :17

Website Member
2018-02-01 - 21:15:14 send message to Nonnebos

Ga naar de site van peter verberne in asten-Heusden daar zie je alles over sandwichpanelen zowel voor wand als dak heeft alles zowel raamkozijnen als deurkozijnen en alle profielen heb er alles gekocht zowel a of b keus ik heb de sandwichpanelen in 40 mm in groen ben nu aan het bouwen,groeten John.


attie11
Website Member
Posts :21

Website Member
2018-02-02 - 21:03:22 send message to attie11

Hoi John,
Bedankt voor reactie. Heb met hem gebeld.
Welke dakpanelen heb jij in dikte op dak. Hij zei dat ik trapezium, 3of5 kronen moest pakken en 6 cm dik. Mijn dak ligt vol in de zon nl. Kost 17 euro excl btw voor dak.
Vraag john, hoe werk jij dakpaneel af aan de kant waar goot hangt, zodat je het isolatie niet ziet. Graag een reactie john en evt een paar foto,s.
Ga er kijken bij ton verberne toch in heusden?. Zag ik ook op marktplaats staan, is hem toch?.
Lees graag van je.


Nonnebos
Website Member
Posts :17

Website Member
2018-02-03 - 17:33:22 send message to Nonnebos

Mijn dak is afgewerkt met hoekprofiele zie je niks van de isolatie is 6cm dik alle profielen gekocht bij ton verberne ook de schroeven voor de sandwichpanelen,groeten John.


Nonnebos
Website Member
Posts :17

Website Member
2018-02-03 - 17:34:50 send message to Nonnebos

Ja Heusden bij Helmond,groeten John.


Nonnebos
Website Member
Posts :17

Website Member
2018-02-03 - 17:36:33 send message to Nonnebos

Sorry ik ben nog aan het bouwen,groeten John.


attie11
Website Member
Posts :21

Website Member
2018-02-03 - 21:07:50 send message to attie11

Hoi John,
Dank je voor reactie. Ga er binnenkort effe langs in Heusden, kijken wat er is. Enige vraag is toch, de afwerking van dakpaneel aan gootkant. Jij schrijft hoekstrip, maar geeft dat geen probleem met het waterwelk over paneel loopt naar goot. Graag als effe kan john zou ik dat via foto zien. Of ik vraag daar effe aan ton verberne.
M.v.g.


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2018-02-04 - 03:45:20 send message to mreyder

de hoekstrip (in dezelfde kleur gezet als de sandwichpanelen) ligt op het dak bovenop de bovenkant van de hoge golf. Zit aan de kopse kant niet tegen de plaat aan, maar zit er een cm of 2 vanaf, zodat het water tussen de kopse kant van de dakplaten en de achterkant van het hoekprofiel door kan lopen. Daaronder bevestig je de goot.


attie11
Website Member
Posts :21

Website Member
2018-02-10 - 18:56:49 send message to attie11

Hallo, welke dikte wordt aanbevolen, denk zelf 6 of 8 cm dik. Ben bij verberne in Asten geweest en had op moment geen passende afmeting welke ik nodig had.
Welke kleur is beste voor dak, ivm de zon schijnt op dak vele uren. Meest verkochte is antraciet en heel weinig wit aan bovenzijde. Wordt antraciet niet warm aan onderkant bv bij 8 cm dik isolatie bij warm weer. Graag reactie,s van mensen die antraciet kleur dakpanelen hebben.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 215 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede