Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kakariki kweken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2018-01-08 - 19:31:22 send message to kakarikie1956

Ik kweek al vele jaren in open vlucht met RVK,nog nooit dodelijke slachtoffers gehad,wel soms ruzie maar dit kwam altijd goed,en vorig jaar heb ik 52 jongen op stok gekregen en dit zonder problemen,integendeel,ik heb mannen zitten die helpen meevoederen als er andere jongen uitvliegen,dus het is niet altijd negatief,als het natuurlijk slecht gaat,onmiddelijk ingrijpen en paren appart zetten.de kakarikies zitten in open vlucht van 6mx180x2 en daar zitten 4 koppels in én 10 blokken voor kweek.


Timon.feys
Website Member
Posts :125

Website Member
2018-01-08 - 22:35:55 send message to Timon.feys

scheelt natuurlijk enorm veel in individuele verschillen van karakter he hoe verdraagzaam ze zijn wink ;)


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2018-03-07 - 14:48:20 send message to kakarikie1956

Ik weet niet wat sommigen hier vertellen over kweken met verschillende koppels,ik kweek al 20 jaar kakarikies en sederd 10 jaar kolonie kweek,met elk jaar mooie resultaten van jongen en niks of geen slachtoffers,je moet natuurlijk nooit of te nooit,nieuwe vogels bij steken,en zeker geen mannen als de kweek begint in het voorjaar,een pop word nogal aanvaard.resultaten van mijn vogels zijn hier te zien op VA.


jeffke kweker
Website Member
Posts :239

Website Member
2018-03-09 - 11:14:57 send message to jeffke kweker

hallo denk er aan de kakariki ( Roodvoorhoofd ) staat op de Cites lijst X verplichte ring vogels


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2018-03-09 - 15:11:51 send message to Daniel

Dat is incorrect Jeffke. Bij lijst X vogels moet je kunnen aantonen dat ze in gevangenschap zijn geboren, maar ze hoeven niet perse geringd te zijn. Natuurlijk is dat wel de makkelijkste manier om aan te tonen dat dit het geval is.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 236 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede