Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > 2 koppels bonte boeren samenzetten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : 2 koppels bonte boeren samenzetten
gerbend
Website Member
Posts :99

Website Member
2015-10-30 - 21:00:30 send message to gerbend

Hallo
Ik heb 2 koppels bonte boeren aan geschaft. Een Koppel is van 2005-2008 het ander koppel van 2013. Beide koppels zitten niet 100 % in de veren.
Momenteel zitten ze binnen per Koppel in vluchtjes van 3 meter lang,ze krijgen zonlicht via doorzichtig dak en genoeg verluchting ze krijgen ook vers drink water, vaak fruit gekiemde zaden en wat noten soms.

Nu is mijn vraag of ik ze samen in een voliere kan zetten van (3x2) met nachthok (2x2).
Zodat ze in de regen kunnen zitten en hopelijk binnen kort terug strak in de veren.

Indien het mogelijk is kan ik ze heel de winter buiten laten of moet ik ze binnen sluiten als het vriest.

Mvg Gerben


gerbend
Website Member
Posts :99

Website Member
2015-11-02 - 15:09:09 send message to gerbend

Heb de bonte boeren samen gezet en ga ze in het oog houden voor eventuele agressie te voorkomen.


mischa
Website Member
Posts :33

Website Member
2015-11-02 - 16:25:20 send message to mischa

het zou moeten kunnen maar inderdaad wel even in de gaten houden hoe ze elkaar verdragen
als ze niet in het gaas gaan hangen zouden ze buiten kunnen blijven
weet niet hoe slecht ze in de veren zitten,als het echt niet zo best is zou ik ze binnen houden van de winter


gerbend
Website Member
Posts :99

Website Member
2015-11-02 - 16:30:57 send message to gerbend

Een koppel is niet echt geplukt maar zitten niet echt strak in de veren.
Het ander koppel is de man een beetje rond de nek geplukt en de pop niet strak in de veren en wat ruw op de buik.

Bedankt, zal erop letten als ze aan de draad hangen, maar ze hebben dus wel de mogelijkheid om binnen te gaan in een nachthok.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede