Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Het opvoeden van papegaaien/ara baby's met de hand. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-12-06 - 18:09:03 send message to Jacqueline

happy :)

Johan.

Ik bedoel het niet als commentaar in afkrakende zin, betreffende het, recht.
Ben gewoon van mening dat ieder zelf beslist mits zijn verstandelijke vermogens dat toelaten.
Het houden van 1 papegaai kan heel goed gaan, mits deze papegaai zijn plaatsje in het gezin heeft/krijgt, het broedrijp worden is maar een periode, en heb je een goede vertrouwensbasis gelegd in het verleden hoeft het geen probleem te zijn.
Heb een koppel geelnek amazone's, uit de huiskamer, de man Binkie is tijdens het broeds worden en toch zeker als ze eitjes hebben best een felle rakker, maar ondanks dat hij heel vervaarlijk overkomt laat ik hem toch los en door de gang lopen/vliegen van de kweekruimte's.
Geen rare streken naar mij toe en wanneer ik klaar ben hoef ik maar te roepen en hij komt als een bodybuilder aangelopen, stapt op mijn hand en laat zich in de kooi plaatsen, vreemden niet betreden staat erop de deur, nou dat is te begrijpen toch, want garantie geef ik niet op wat hij wel en niet zou doen.

Bij ara's inderdaad 3 baby's, twee weg en een zelf groot brengen.
Alles wat wij hebben aan verwarming voor vogels is een couveuse, je vind hier geen broedmachine of maar iets wat erop lijkt, en neem maar van mij aan komt er nooit ook.

Nog even over het handmatig groot brengen, en dan de tijd die daar in gaat zitten, natuurbroed brengt meer op als je het uitrekend.

wink ;)
Peter.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede