Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grijzeroodstaart man laat de pop niet eten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grijzeroodstaart man laat de pop niet eten
janstuc
Website Member
Posts :5

Website Member
2015-01-18 - 11:37:25 send message to janstuc

Hallo ik heb een koppel grijzeroodstaarten nu anderhalf jaar klikt erg goed maar sins een paar dagen mag de pop niet naar de voerbak en de man jaagt haar naar buiten . Ze zijn pas 2jaar oud misschien heeft iemand hier ervaring mee ? Alvast bedankt voor de reactie mvg jan


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2015-01-18 - 11:57:03 send message to rupicola

Hier kunnen meerdere oorzaken aan ten grondslag liggen, maar het is - althans voor mij- op afstand lastig om dit exact te kunnen duiden.

Om narigheid te voorkomen wel meteen beginnen met het verstrekken van voer op verschillende plekken.

Mocht de oorzaak een te kleine huisvesting zijn dan is vorenstaande wellicht geen oplossing en rest een herziening van omstandigheden.


janstuc
Website Member
Posts :5

Website Member
2015-01-18 - 13:10:29 send message to janstuc

Dankjewel rupicola ga ik proberen . Kwam net in de schuur en toen was de pop aan het eten gelukkig en ze zitten ook gewoon weer samen op de stok misschien wil hij gewoon laten zien dat hij dominant is denk ik nu


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2015-01-18 - 21:50:19 send message to rupicola

Een 'gezonde' mate van rang en pikorde is bepaald geen uitzondering en doorgaans ook geen enkel probleem.
Als een vogel echter meerdere dagen bij het voedsel vandaan wordt gehouden liggen de zaken anders en zijn maatregelen nodig.

Goed in de gaten houden dus.

succes

#



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede