Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Natuurzuivere Klei Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


pietsus
Website Member
Posts :198

Website Member
2014-12-26 - 17:19:19 send message to pietsus

"klei pikblok die de duivenliefhebbers aan hun duiven geven" bestaat ook los zonder bindmiddel.

Mvg Pieter


Jan van Dessel
Website Member
Posts :386

Website Member
2014-12-26 - 19:14:53 send message to Jan van Dessel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

O-KE als ik de eerst volgende keer bij de dierenspeciaalzaak kom ga ik er informatie over vragen.
gr Jan.


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2014-12-27 - 18:43:21 send message to vogeltje1000

Had maar gegoegeld het is natuur zuivere klei.
Ik krijg alleen het idee dat je er niet echt naar op zoek bent.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2014-12-27 - 21:15:56 send message to Daniel

Het forum is nog steeds een plek om ervaring uit te wisselen en Henk vraagt hier naar voorbeelden van andere kwekers. Google is handig, maar heeft ook het nadeel dat sites met veel hits voorrang krijgen en dat je niet de ervaringen van andere kwekers krijgt.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2014-12-27 - 23:10:59 send message to henkdelaat

vogeltje 1000,

SCHINDELE'S,

Schindele’s mineralen bestaat uit zeer fijngemalen steenmeel met 34 soorten mineralen en sporenelementen. Schindele’s mineralen bevat een hoog gehalte aan kiezelzuur, aluminium, kalium, ijzer, magnesium en talrijke sporenelementen.


LUVOS,
Luvos Heilaarde Microfijn kan cholesterol, vetten en schadelijke stoffen als een spons uit de voeding binden en uitscheiden. Dit bijzondere bindvermogen van Luvos Heilaarde Microfijn wordt door een speciaal, zorgvuldig maal- en zeefprocédé met ultrasone techniek bereikt.

Luvos Heilaarde Microfijn is vanwege het bijzondere bindvermogen ook zeer geschikt ter ondersteuning van de darmreiniging, ontgifting en ontslakking. Maag-darmklachten, in combinatie met winderigheid, druk op de maag, een vol gevoel en brandend maagzuur worden verlicht.

Met de zachte kracht van de natuur ontlast Luvos Heilaarde Microfijn de stofwisseling en helpt daarbij de maag en darm weer in het natuurlijke evenwicht te brengen.

Hoe te gebruiken?
Voor het binden van voedingsbestanddelen zoals cholesterol, vetten of schadelijke stoffen neemt men 1 tot 2 volle theelepels tijdens de maaltijden in. Voor darmreiniging, ontgifting en ontslakking, evenals bij maag-darmproblemen en brandend maagzuur neemt men tweemaal daags 1 tot 2 volle theelepels in. Bij ergere klachten neemt men driemaal deze dosering in.

Als vogeltje 1000 denkt dat deze 2 producten SCHINDELE'S EN LUVOS goed zijn voor papegaaien dan heeft hij weinig verstand van vogels.

Deze producten zijn puur samengesteld op menselijke behoefte of klachten en de dosering van deze producten is dan ook niet van toepassing op vogels of dieren.

Wat ik vraag is NATUURZUIVERE KLEI om het te mengen met zwartveen,omdat het complete product van BIGGENCOMPOST hier niet meer aan te komen is.

Nogmaals ik zoek geen vervangende producten zoals vogeltje 1000 steeds aanhaalt want ik heb het hele internet afgestroopt voordat ik hier mijn vraag stelde.

Henk.






bva118
Website Member
Posts :290

Website Member
2014-12-28 - 07:10:35 send message to bva118

Waarom is biggencompost niet meer als biggencompost verkrijgbaar? Wordt, of mag het, niet meer bij biggen gebruikt worden?


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2014-12-28 - 09:38:07 send message to vogeltje1000

Ik geef dit al 32 jaar aan mijn vogels dus dat het niet geschikt is voor vogels zal wel mee vallen.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2014-12-28 - 12:48:14 send message to henkdelaat

BVA 118,

Biggen compost werd vroeger aan baby biggen gegeven die bloedarmoede hadden,nu worden ze gespoten.

gr.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 185 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede